דיגיטל וטק

מיזם של מיקרוסופט וArcademy: "בונים את ישראל במיינקראפט"

מיזם "Build Israel" מזמין את תלמידי ישראל להשתתף בפעילות בניית ישראל במשחק "מיינקראפט".  הפרויקט יהיה זמין עד ה-28.11 

מערכת ice |  1
מיינקראפט (צילום Build Israel)
המעבר ללימודים חלקיים בשגרת החירום, יצרו עבור ילדים ונוער זמן פנוי רב, אותו ההורים מחפשים למלא להם בתעסוקה. מיזם "Build Israel" מנסה לתת פתרון למצב הזה. במסגרת שיתוף פעולה של מיקרוסופט והסטרטאפ "Arcademy", ילדים ובני נוער מוזמנים לפרויקט בניית ארץ ישראל בתוך המשחק הפופולרי 'מיינקראפט'. 
בכל יום יעלה אתגר בנייה חדש הקשור לארץ ישראל, למשל דגל ישראל, קשת בענן, מבנים מפורסמים ועוד מקומות בולטים בארץ. הילדים יוכלו לבנות בצורה עצמאית, או לחבור ל"בנאים" נוספים ולבנות כקבוצה. 
הפרויקט יעלה במסגרת סביבת 'מיינקראפט לחינוך', משחק חינוכי מבית מיינקראפט (Minecraft) שפתוח וזמין לכלל המורים והתלמידים בישראל, ללא עלות, דרך מערכת משרד החינוך, ומציע דרך יצירתית ללמידת מגוון רחב של מקצועות מפיתוח קוד, דרך כימיה, היסטוריה ועוד. 
כחלק מההתגייסות לפרויקט, חברות נוספות החליטו להצטרף ולהעניק את המתנות למשתתפים באתגרים השונים, בין השאר חברת Logitech. את הפרסים למשתתפים יעניקו יוצרי התוכן, אשר גם יפגשו עם הזוכים. 
איל מלח, מנהל לקוחות חינוך ואקדמיה במיקרוסופט ישראל אמר: "מיקרוסופט עושה ככל הניתן בכדי לסייע למערכת החינוך ותלמידי ישראל בתקופה לא פשוטה זו, הפעילויות השונות שעולות לסביבת הלימוד Teams for Education נועדו לאפשר לשמור על שגרת למידה ככל הניתן. אנחנו מזמינים את כל תלמידי ישראל לקחת חלק בפעילות המהנה".
אלכס גולד, Arcademy הוסיף: "המטרה מאחורי המיזם היא הפגת המתח שנוצר בעקבות המלחמה לילדינו, בעזרת פעילות מותאמת בעולם התוכן שלהם, הכוללים את המשפיענים שלהם, המשחקים שלהם, והסביבה שלהם. לכן בדרכינו, בנינו רעיון סביב המשחק הפופולרי מיינקראפט וביחד עם מייקרוסופט שמיד נרתמו וצוות מתנדבים מדהים הובלנו את המיזם מרעיון למציאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוזמה נהדרת
    דר 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יוזמה מבורכת ויצירתית.
    סגור