דיגיטל וטק

רד האט בהודעה חשובה: זו הגרסה החדשה שפיתחה

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה את הגרסה החדשה של פלטפורמת יישומי הענן ההיברידית המובילה בתעשייה, המופעלת על ידי קוברנטיס, Red Hat OpenShift 4.14, הכוללת שדרוגים ויכולות חדשות

מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
כדי לסייע לארגונים להפחית את תקורת הניהול, רד האט הכריזה על הזמינות של יכולת ה-hosted control planes עבור Red Hat OpenShift על bare metal ועל Red Hat OpenShift Virtualization. Hosted control planes מבוססים על Hypershift ומאפשרים פריסת אשכולות OpenShift כשהתשתית היא OpenShift מרכזי.
ביכולות אלו מערכת הניהול של האשכול עצמה פרוסה באשכול המרכזי ומאפשרת פריסה מהירה ומיידית של אשכולות OpenShift ועל ידי כך, מפשטת משמעותית את מאמצי הניהול והמדיניות המרכזית ובד בבד, מאפשרת לצוותי הפיתוח להקים סביבות (תחת מדיניות סדורה) בצורה עצמאית ומהירה ולקצר זמנים לייצור.
היכולות מסייעת לארגונים להפחית את עלויות הניהול, לשפר את זמן אספקת האשכול, להתגבר על מגבלות הגידול של האשכול ולאפשר אשכולות בשירות עצמי עבור מפתחים. יכולות אלו לא פוגעות ביעד אבטחת המידע ומאפשרות לחזק את גבולות האבטחה באמצעות הפרדת ה-control planes מעומסי העבודה.
ג'ו פרננדס, סגן נשיא ומנכ"ל פלטפורמות ענן היברידי ברד האט, אמר כי, "בין היעדים המרכזיים של הלקוחות שלנו נמצא האצה של הזמן לקבלת ערך.  Red Hat OpenShift מפשטת את פיתוח היישומים המודרני ואת פעולות ה-IT באמצעות פלטפורמת יישומים מלאה. פשטות זו, תוך הקפדה על אבטחת מידע ואוסף כלים ושירותים בפלטפורמה אחת, הפכה את ה-OpenShift לפלטפורמה המובילה בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה