דיגיטל וטק

אפל מכריזה: עוצרים את הפיתוח ומתמקדים בתיקון באגים

על מנת למנוע גרירה של תקלות ידועות מראש, אפל הודיעה כי היא עוצרת את פיתוח מערכות ההפעלה החדשות שלה ותתמקד כעת בתיקון באגים קיימים
מערכת ice | 
מכשירי אפל (צילום unsplash, pexels)
אפל הכריזה השבוע כי היא עוצרת באופן זמני את הפיתוח של כלל מערכות ההפעלה שלה. על פי דיווחים של מקורות בחברה עלה כי במהלך בדיקות פנימיות שבוצעו בהוראותו של מנהל פיתוח התוכנה הראשי של החברה, קרייג פדריג'י, נמצאו כמות בלתי סבירה של באגים בגרסאות המוקדמות של מערכות ההפעלה השונות שהיא עובדת עליהן כעת.
תחילה יש להרגיע ולציין שמדובר בגרסאות הבאות של מערכות ההפעלה שמתוכננות להשקה ב-2024. ברשימה נמצאות iOS 18, iPadOS 18, macOS 15, watchOS 11 וכן visionOS, מערכת ההפעלה של אפל עבור משקפי המציאות המעורבת שלה.
לצורך המשימה גויסו כמעט כל מפתחי התוכנה של החברה, שמספרם, עומד על לפחות 10,000 בני אדם והם יעסקו בתיקון הבאגים הקיימים ובשיפור הביצועים ולא בהמשך הפיתוח והוספת פיצ'רים חדשים.
המטרה היא למנוע גרירה של תקלות ידועות אל החלקים המתקדמים יותר של הפיתוח, שאז כל שינוי יוכל לגרום לבעיה גורפת יותר, כשמעבר לכך רוצים להבטיח באפל שמערכות ההפעלה אכן יעבדו באופן הדדי בצורה חלקה ונקייה מבעיות.
לפי ההערכות, ההפסקה הזמנית הזאת בפיתוח המערכות לא אמורה להימשך יותר משבוע וכיוצא מכך לא לפגוע בשום צורה בתאריכי ההשקה של המוצרים הבאים של חברת אפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה