דיגיטל וטק

גוגל תכניס כלי AI ליוטיוב: אלו הפיצ'רים שיוצגו לצד הסרטונים

גוגל מפעילה תקופת ניסיון לכלי בינה מלאכותית שיוטמעו באתר הסרטונים הפופולרי. מספר משתמשים מוגבל, לצד משתמשי הפרימיום שיברחו בכך, יוכלו לבחון ראשונים את הפיצ'רים החדשים
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
גוגל הודיעה היום שהיא בוחנת שתי תכונות AI חדשות שנועדו לשפר את חווית הצפייה ביוטיוב. למספר נבחר של משתמשי יוטיוב תהיה גישה לתוספים החדשים הללו במהלך תקופת הניסיון.
עבור סרטונים עם שרשורי תגובות ארוכים, יוטיוב תשתמש בבינה מלאכותית כדי לארגן אותם לפי נושאים או לנושאי תגובות. גוגל אומרת שיוצרים יוכלו להשתמש בסיכומי התגובות האלה כדי לקפוץ לדיונים בתגובות או לשאוב השראה לתוכן חדש.
נושאים ישלפו מתגובות שפורסמו, ולא יווצרו מגובות הנמצאות לבדיקה או הכוללות מילים לא ראויות. בדיקת התגובות מתבצעת בנייד, כך שמשתמשים שיש להם גישה יראו סימן כוכב במספר קטן של סרטונים באנגלית.

יוטיוב גם תקבל כלי בינה מלאכותית לשיחה שמסוגל לספק תשובות לשאלות על הסרטון שבו אתה צופה. זה יכול לספק רקע לסרטון, להציע הצעות לתוכן קשור ועוד, מבלי להפריע להפעלה. עבור סרטוני לימוד, ה-AI מסוגל לספק חידונים ותשובות שלדברי גוגל "מעודדים הבנה עמוקה יותר".
בעוד שלחלק מהמשתמשים יש גישה לאפשרויות אלו למטרות בדיקה, מנויי יוטיוב פרימיום יכולים להצטרף לתכונות החדשות הללו מכיוון שמנוי הפרימיום כולל גישה לתכונות ניסיוניות. נושאי תגובות זמינים לחברי פרימיום היום, בעוד שאופציית הבינה המלאכותית לשיחה תהיה זמינה בשבועות הקרובים.
גוגל אומרת שתכונות הבינה המלאכותית הן ניסיוניות וכי החברה "ייתכן שלא תמיד תצליח", וזו הסיבה שהבדיקות הללו זמינות למספר מוגבל של לקוחות כאשר גוגל תקבל את המשובים ותפעל לפיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה