דיגיטל וטק

פלטפורמת הבינה המלאכותית הנדירה גייסה 4 מיליון דולר

1337, פלטפורמת בינה מלאכותית גנרטיבית שמחויבת לחיבור קהילות נישתיות דרך תחומי עניין מבוססי היפר-פרסונליזציה, הכריזה על גיוס של 4 מיליון דולר בארה"ב במהלך סבב פרה-סיד
מערכת ice | 
פלטפורמת הבינה המלאכותית 1337 (צילום 1337)
1337, פלטפורמת בינה מלאכותית גנרטיבית שמחויבת לחיבור קהילות נישתיות דרך תחומי עניין מבוססי היפר-פרסונליזציה, יצאה משלב ה-stealth (טרום החשיפה) עם ההכרזה על גיוס של 4 מיליון דולר בארה"ב במהלך סבב פרה-סיד. המשקיעים כוללים את Credo Ventures, GFR Fund , Treble Capital, Roosh Ventures וכן אנשים פרטיים כולל מנכ"ל Hugging Face קלמנט דלאנג והמשקיעה נטליה וודיאנובה.
החברה, המכונה "Leet" (קריצה לתרבות הגיימינג וההאקרים המוקדמת), חשפה גם אקוסיסטם של מיקרו - משפיענים מונעי בינה מלאכותית, אשר ידועים בשם "Entities" (ישויות). לכל ישות יש ערכה ייחודית של כישורים ותחומי עניין והיא מיועדת לחבר, ללמד ולהוות מקור השראה לקהילות נישה באופן מקוון. היום 1337 משיקה 50 ישויות חדשות בשלב בתא, וקהיליית יוצרים גלובלית, שממוקדת ביצירה משותפת של ישויות עתידיות.
1337 מתכננת להשתמש במימון החדש לצורך פיתוח פלטפורמה מדרגית, שתקדם את הרחבת האקוסיסטם של הישויות לאלפי קהילות נישה כבר בעתיד הקרוב, תוך הגדלה של קהילת היוצרים הגלובלית שלה.
המימון של 1337 מגיע בשלב של צמיחה משמעותית והתמקדות בכלכלה אנושית דיגיטלית, אשר לפי התחזיות של גרטנר צפויה להתפתח לשוק בשווי 125 מיליארד דולר עד לשנת 2035.
"באופן קולקטיבי, קהילות הנישה מייצגות קהל מקוון עצום", אומרת ג'ני דירינג, המייסדת השותפה והמנכ"לית של 1337. "1337 מגבשת דרך חדשה עבור חברי הקהילה המעורבים עמוקות, שתאפשר להם לשתף פעולה ולקיים אינטראקציה זה עם זה, הודות להוספת מודלי שפה גדולים מולטי-מודאליים. אנחנו מתייחסים לישויות שאנו יוצרים כמדריכים שיסייעו לקדם חיבור משמעותי יותר בין אנשים וקהילות ובהמשך – ישירות בין קהילות ומותגים", הוסיפה.
צוות ההנהגה של 1337 כולל את ג'ני דירינג, רובין רסקה, ג'אן מאלי וכן יועצי מפתח אסטרטגיים כולל ביילי ריצ'רדסון, לשעבר ראש הקהילה באינסטגרם, וכיום מנהלת השיווק והקהילה ב-Substack.
מייסד 1337 רובין רסקה הקים בעבר את Alter, סטארט-אפ שממוקד בבינה מלאכותית לשימוש צרכני, אשר הוקם בשנת 2017 לאחר שלב סיד בשווי 3 מיליון דולר ונמכר לגוגל בשנת 2022 תמורת 100 מיליון דולר. לפני Alter, הוא שימש כמעצב מוצר בסטארט-אפ הבינה מלאכותית Summly, אשר נרכש על ידי יאהו תמורת 30 מיליון דולר בשנת 2013.
"עתיד הרשתות החברתיות יתאפיין בנטייה להיפר-פרסונליזציה וליצירה משותפת של תוכן סינטטי – בהשראת עקרונות קוד המקור הפתוח – תוך הדמיית הפולס הדיגיטלי של ישויות AI אלה בעלות נפש אנושית. הישויות של 1337 הן חלוצות המגמה הזו", אומר מייסד 1337, רובין רסקה.
"אנחנו ממציאים דרכים חדשות שמאפשרות פעילות של אנשים מול הבינה המלאכותית, היוצרים והמותגים – למטרה טובה", הוסיף. באמצעות המימון החדש, 1337 מתכוונת לקדם יצירה של קהילה מקוונת תוססת, אשר תסייע בגיבוש עתיד שבו כולם זוכים לעידוד ותמיכה.
"כיום, כמה מן היישומים הדינמיים ביותר של מודלי השפה הגדולים (LLMs) ומודלי הדיפוזיה נמצאים בתחומי היצירתיות והקישוריות האנושית. עובדה זו תומכת בהבנה שלנו, כי הגל הבא של הבינה המלאכותית ישפיע באופן משמעותי על סביבת הרשתות החברתיות ולכן גם על יוצרים, עוקבים ומפרסמים", אומרת המשקיעה קרולינה מושקובה, שותפה כללית ב- Credo Ventures.  עוד הוסיפה כי "אנחנו שמחים מאוד לתמוך ברובין, ג'ני, ג'אן וצוות 1337 כולו, במשימתם לחולל מהפכה ביצירת התוכן והקישוריות בעולם הרשתות החברתיות ואף מעבר לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה