דיגיטל וטק

מרגש: חברת הסייבר הישראלית השלימה גיוס של 100 מיליון דולר

היוניקורן איילנד השלים את הגיוס לפי שווי של 1.5 מיליארד. החברה פיתחה דפדפן ארגוני מאובטח ומכרה יותר מ-2 מיליון דפדפנים למגוון לקוחות. סך הגיוסים של החברה עומד על 325 מיליון דולר. הקרנות האמריקניות Prysm Capital ו-Canapi Ventures הובילו את המהלך, שהסתיים עוד לפני המלחמה
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
חברת הסייבר הישראלית איילנד המפתחת דפדפן ארגוני מאובטח הודיעה היום (שלישי) כי השלימה גיוס של 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. זהו שווי העולה בכ-200 מיליון דולר על הגיוס הקודם של החברה בו גייסה 200 מיליון דולר.
את הגיוס, שהושלם לפני המלחמה, הובילו  Prysm Capital ובהשתתפות Canapi Ventures והקרנות הקיימות Insight Partners, Stripes ו-Georgian. סבב הגיוס הנוכחי הביא את החברה לסך גיוסים של 325 מיליון דולר. איילנד מעסיקה כיום 220 עובדים בתל אביב וארצות הברית. החברה נוסדה על ידי דן אמיגה ומייקל פיי.
בתוך כך, איילנד מכרה יותר מ-2 מיליון דפדפנים למגוון רחב של לקוחות, חלקם חברות המדורגות ב-20 החברות הגדולות ברשימת Fortune 100. הדפדפן הארגוני של איילנד נותן מענה לסוגיות מאתגרות. הוא מאפשר דפוסי עבודה מודרניים של עבודה מרחוק, שימוש במכשירים אישיים וגישה של עובדי קבלן למערכות.
נוסף על כך, מוצריה של איילנד ידועים כמספקי חוויית משתמש משופרת ומגבירה פרודוקטיביות בקרב משתמשיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה