דיגיטל וטק

קרן ישראל-צרפת בתרומה משמעותית לבתי חולים בארץ: זה הסכום שתרמה

לאור מלחמת "חרבות ברזל" והשלכותיה ההרסניות, הודיעה קרן ישראל-צרפת על תרומה מגופים צרפתיים פרטיים לטובת "קרן חירום לבתי חולים" שנפגעו במהלך הלחימה
מערכת ice |  1
אופיר אקוניס (צילום פייסבוק: אופיר אקוניס)
"קרן ישראל צרפת", הפועלת לקידום והעמקת הקשרים של שתי המדינות והמיוצגת בארץ על ידי משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה הודיעה על תרומה של 200 אלף יורו לבתי חולים בישראל, שנפגעו בזמן המלחמה. 
הכסף גויס מגופים צרפתיים פרטיים לטובת "קרן חירום לבתי חולים" בישראל, במטרה לסייע לבתי חולים אשר קולטים פצועים ונמצאים בחזית העורף הישראלי בדרום וצפון הארץ. התרומות הגיעו בין היתר לבית חולים ברזילי באשקלון, בית החולים סורוקה ובית חולים רמב"ם עבור המשך הצטיידות וטיפול מסור בנפגעים. 
משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה מייצג את ישראל בארגונים מדעיים בינלאומיים, בארגוני תשתית מדעית ומיזמים אירופאיים ביניהם: קרן ישראל-צרפת. זאת כדי לאפשר לחוקרים ישראלים להשתתף בפרויקטים המופעלים על ידי ארגונים אלה, ולייצר ברחבי העולם את המודעות לפוטנציאל של ישראל כשותפה במחקרים בחזית הקדמה המדעית-טכנולוגית. 
ההשתתפות בארגונים בינלאומיים נועדה להבטיח את יכולתה של ישראל לבטא את עמדותיה אודות סוגיות במדיניות מחקר ופיתוח הנדונות במסגרות אלו, ולהשפיע על ההחלטות המתקבלות.

קרן ישראל-צרפת נוסדה בשנת 2005 במטרה להביא לשינוי בתדמית שתי המדינות - ישראל וצרפת - בקרב ציבוריהן. לשם כך מקדמת הקרן את העמקת הקשרים בין שני העמים בכל תחומי העשייה, ובכלל זה במישורי המדע, התרבות, הכלכלה והתקשורת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אקוניס עושה שם?
    רונן 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיע הזמן שיילך הביתה? הרס מספיק ביחד עם ביבי הנוכל.
    סגור