דיגיטל וטק

מארגן ועידת Web Summit מתנצל: "דברי גרמו לכאב עצום"

אחרי שבכירי ההייטק בישראל ביטלו את השתתפותם בוועידת Web Summit, בעקבות דברי המארגן פאדי קוסגרייב, שטען שישראל עוברת על החוק הבינלאומי ומבצעת פשעי מלחמה, קוסגרייב פרסם התנצלות: "אני מבין שמה שאמרתי, בתזמון שבו אמרתי זאת והאופן שבו זה הוצג גרמו לכאב עצום לרבים"
מערכת ice | 
כוחות צה"ל (צילום shutterstock)
אמש (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בצל הימים הקשים שעוברים על עם ישראל, בכירי הייטק רבים בישראל זעמו על דבריו של פאדי קוסגרייב, המארגן של ועידת Web Summit, אחת מוועידות הטכנולוגיה הנחשבות בעולם, זאת בעקבות דבריו, בהם טען שישראל עוברת על החוק הבינלאומי ומבצעת פשעי מלחמה, והחליטו לבטל את ההשתתפות שלהם בכנס הקרוב.
בעקבות הביקורת הקשה שחטף, קוסגרייב פרסום התנצלות בפוסט שהעלה האתר שמיועד לכנס ובו כתב בין היתר כי: "אני מבין שמה שאמרתי, בתזמון שבו אמרתי זאת והאופן שבו זה הוצג גרמו לכאב עצום לרבים. אני מתנצל מעומק הלב בפני כל מי שנפגע מהמילים שלי".
הכנס המדובר נערך בחודש הבא, כשעל פי הערכות אמורים להשתתף בו כ-70 אלף בני אדם, ועדיין לא ברור האם בכירי ההייטק בישראל יקבלו את התנצלותו של המארגן של ועידת Web Summit, פאדי קוסגרייב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה