דיגיטל וטק

חברת הסייבר הישראלית בהישג ענק: הפרס היוקרתי בו זכתה

חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומי סייבר, זכתה בפרס מוצר השנה של המגזין Security Today לשנת 2023
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומי סייבר, זכתה בפרס מוצר השנה של המגזין Security Today לשנת 2023. הפרס היוקרתי מוענק על הישגים יוצאי דופן מצד חברות סייבר, שמוצריהן נמצאו כראויים לציון הודות ליכולות שהם מציגים בשיפור אבטחת המידע. במהלך 15 השנים שבהן מחולק הפרס על ידי ועדת שיפוט עצמאית, הוא ניתן לחברות ב-43 קטגוריות מוצריות.
"במה שנוגע לאבטחת מידע, חדשנות היא עניין הכרחי", הסביר מו"ל המגזין ראלף ג'נסן. "מי שבוחן מוצרי אבטחה חדשים חייב לזכור שהם נועדו לספק מענה לאתגרים של היום – וגם לחזות את איומי המחר. עם גישה פרואקטיבית והוליסטית למוצרים ולטכנולוגיה, ניתן לצפות מראש ולהסתגל לצורכי הביטחון המתמשכים בזירה המסחרית והתעשייתית, ולהבטיח לאורך זמן את ביטחון הנכסים, העובדים והפעילות הארגונית. אנחנו שמחים על ההזדמנות להכיר בפתרונות אבטחת מידע חדשים ונפלאים שנותנים את הדעת לדאגות הללו", המשיך. 
עוד הוסיף כי "אנחנו מעריכים מאוד את ההחלטה של Security Today לכלול את Cybersixgill IQ בפתרונות החדשים הבולטים של השנה", הגיב לזכייה שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill. Cybersixgill IQ" הוא פתרון ה-AI הגנרטיבי (בינה מלאכותית יוצרת) החדש שלנו, והוא מהווה פריצת דרך משמעותית באופן שבו ארגונים יכולים לגשת למודיעין האיומים ולנתח אותו. בעזרת טכנולוגיית ה-AI הגנרטיבי, אנחנו מגדירים מחדש את זירת מודיעין איומי הסייבר עם גישה ותובנות חסרות תקדים בתעשייה, שאכן עונות על האתגרים של היום וחוזות את איומי המחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה