דיגיטל וטק

Airbnb משתדרגת: זו הטכנולוגיה שתהפוך את החופשה שלכם לנוחה יותר

חברת Payoneer הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת Airbnb. במסגרת המשך שיתוף הפעולה, לקוחות האפליקציה יוכלו להשתמש בפלטפורמת התשלומים של Payoneer על מנת לשלם בקלות
מערכת ice | 
airbnb (צילום unsplash, pixabay)
חברת הטכנולוגיה הפיננסית Payoneer מרחיבה ומעמיקה את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם חברת Airbnb, שתמשיך להשתמש בפלטפורמת התשלומים הבינלאומית של החברה במספר רב של מדינות, על מנת לאפשר ביצוע עסקאות ותשלומים למארחים באופן מיידי ומאובטח. שיתוף הפעולה נחתם לשלוש שנים נוספות.
הפלטפורמה של Payoneer מחברת בין עסקים ברחבי העולם באמצעות תשתית רחבה ורשת תשלומים גלובלית ויציבה שבה שותפים גופים פיננסים ובנקים רבים. הפלטפורמה תאפשר למארחי Airbnb במדינות שונות לקבל תשלומים באופן לוקאלי וגלובלי, אך גם לנצל את כספם במגוון רחב יותר של דרכים.
יא וון, סמנכ"ל אמריקה ב-Payoneer: "שיתוף הפעולה שלנו בעשור האחרון עם Airbnb כספק התשלומים העיקרי שלה והרחבת שיתוף הפעולה הזה בשנים הקרובות, מדגיש את הערך הייחודי הגלובלי של Payoneer ואת היכולת שלנו לחבר בין עסקים באופן רחב יותר, באחת מפלטפורמות הנסיעות הגדולות והצומחות ביותר בעולם".
סאני וואליה, מנהלת שותפויות התשלומים והכלכלה ב-payoneer" :Airbnb היא ספקית גמישה שתומכת בנו באמצעות פלטפורמה חזקה, תשתית רחבה ויכולות מגוונות בשווקים מתעוררים בהם אנו רואים הזדמנויות לצמיחה גבוהה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה