דיגיטל וטק

המותג LG ישבור את השוק? אלו הערכות החדשות שיציג

?"עיצוב לכולם": LG תציג ערכת כלים ופתרונות נגישות למכשירי החשמל הביתיים שלה בתערוכת IFA 2023
מערכת ice | 
מיתוג מחדש של LG (צילום LG)
המותג LG יחשוף בתערוכת IFA 2023 ערכת כלים ופתרונות נגישות למשתמשים במוצריה. ערכת Universal UP החדשה כוללת אביזרים ותוספות חדשניים למכשירי חשמל ביתיים, המציגים עיצוב אוניברסלי ועשויים מחומרים ממוחזרים.
הערכה נוצרה כדי לשפר את השימושיות במכשירים השונים עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיזיים – תוך מימוש החזון של LG לעתיד מכליל ובר קיימא. לקוחות יכולים לשלב בצורה חלקה את מוצרי Universal UP Kit במכשירי LG הביתיים הקיימים שלהם, כך שאין צורך להחליף את כל המוצר, מה שמעלה את חווית המשתמש ללא צורך בשדרוג לדגמים העדכניים ביותר.
 
הערכה מייצגת המשך למאמציה החזקים של LG במסגרת יוזמות ESG – מודעות לסביבה וממוקדות נגישות. אשתקד הציגה החברה את קו העיצוב המינימליסטי שלה – עדות למחויבותה של LG לייצור בר קיימא יותר באמצעות צמצום רכיבים והגברת ניצול החומרים הניתנים למחזור.
כדי לסייע בפיתוח ערכת ה-Universal UP נעזרה LG במועצה המנהלים העצמאית והמייעצת שלה לתחום הנגישות, בה משתתפים אנשים עם מצבים בריאותיים כמו ליקויי שמיעה, ראייה ושיתוק מוחין. חברי המועצה שיתפו את התובנות, החוויות והאתגרים שחוו תוך כדי שימוש במגוון מכשירי חשמל. LG אספה, סיווגה וניתחה את המשוב האינדיבידואלי, עיצבה את הבסיס לעיצוב ה-Universal UP Kit והובילה את המסלול לפרויקטים עתידיים הממוקדים בנגישות.
מאמץ שיתופי זה הוביל ליצירת "ערכות סיוע" הכוללות פתרונות שנבנו מפלסטיק ממוחזר, על מנת לשמר משאבים ולמזער פסולת – אבני יסוד באסטרטגיית ניהול האחריות הסביבתית של LG.
ערכת ה-Universal UP של LG שתיחשף בתערוכת IFA הקרובה, כוללת פתרונות חדשניים, מעוצבים ומתחשבים התואמים למגוון רחב של מכשירי חשמל ביתיים של LG, כולל מקררים, שואב אבק אלחוטיים CordZero™, ה-Styler™, מדיחי כלים, מטהרי מים, מכונות כביסה, ומייבשי כביסה.
ערכת Easy Handle של Universal UP למכונות כביסה מגיעה עם ידיות נשלפות לדלת המכונה ומגירת חומרי הניקוי במכונת הכביסה של LG. הידיות תוכננו כדי להקל על הנגישות למשתמשים המוגבלים במוטוריקה של כף היד או בכוח פרק כף היד, ומאפשרות לאחוז בידיות הכיס של מכונת הכביסה. הערכה מציעה גם אפשרויות צבע עם ניגודיות גבוהה, המיועדות לאנשים בעלי מוגבלויות ראיה דוגמת עיין עצלה (amblyopia).
ערכות סיוע נוספות במשפחת Universal UP כוללות ערכת עזר לשואבי אבק CordZero: הערכה בנויה כמתלה מתנתק, על גלגלים, הבנוי על מנת לסייע למי שמתקשים לשאת את מלוא משקל שואב האבק, ומציע שליטה ויכולת תמרון משופרים של מוט השואב האלחוטי. ערכת ה-Easy Hanger ידית ארוכה עם מאחז עגול לקולבי הבגדים של ה-Styler, ומאפשרת למשתמשי כיסא גלגלים לתלות ולמקם את הקולבים בקלות על מערכת Moving Hanger, בחלק העליון של ארון טיפוח הבגדים של LG. בנוסף, תציג LG את ערכת Rotate Shelf המשפרת את השימושיות של מדפי המקרר ואת ערכת Easy Nozzle, המתחברת למתקן טיהור המים, ומשפרת את הנגישות שלו באמצעות כוונון גובה ומרחק. ניתן לשדרג את מטהר המים גם לבעלי לקות ראייה על ידי הוספת כיסוי סיליקון נושא כיתוב ברייל.
לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות מיזוג האוויר של LG, "ערכת Universal UP נועדה לשפר את השימושיות והנגישות של מכשירי החשמל הביתיים שלנו ופותחה כדי לפתור בעיות ששותפו איתנו על ידי צרכנים אמיתיים. באמצעות ערכת Universal UP, נבטיח שכל בעלי מכשירי LG, ללא קשר לגיל או מגבלות פיזיות, יוכלו ליהנות מחוויית משתמש נוחה".
מבקרים בדוכן LG בתערוכת IFA 2023 (אולם 18, מסה ברלין) בין התאריכים 1-5 בספטמבר יכולים לראות את פתרונות Universal UP Kit כשהם מיושמים על מגוון מכשירי החשמל הביתיים של החברה, באזור התצוגה ThinQ Home Zone.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה