דיגיטל וטק

LG שוברת את השוק: משיקה טלוויזיה אלחוטית הראשונה בעולם

LG יוצאת בהשקה עולמית של המסך הייחודי, תחילה בדרום קוריאה ובהמשך השנה באירופה ובצפון אמריקה. ה-OLED M בגודל 97 אינץ' המגיעה עם ערכת טכנולוגיית Zero Connect שהופכת אותה לאלחוטית כמעט לחלוטין
מערכת ice | 
חברת LG (צילום LG)
LG משיקה את טלוויזיית ה-OLED האלחוטית הראשונה בעולם, ה-LG SIGNATURE OLED M בגודל 97 אינץ' (דגם 97M3). ה-97M3 זמין כעת בדרום קוריאה, עם תכנון להפצה גלובלית בהמשך השנה לשווקי המפתח בצפון אמריקה ואירופה.
LG מובילה כבר יותר מעשור ביכולות הטכנולוגיות והעיצוביות בתחום ה-OLED, וה-97M3 צפוי להמשיך את מובילות החברה בגזרת טלוויזיות הפרמיום הגדולות במיוחד, עם מסך ה-OLED הגדול בתעשייה בגודל 97 אינץ' וה-Zero Connect Box, פתרון המאפשר שידור וידאו ואודיו בזמן אמת ב-4k ו-120hz.
ה-97M3 היא טלוויזיית OLED הנקייה לחלוטין מכבלים, למעט כבל החשמל. פתרון שידור ה-AV האלחוטי של LG פותח כדי לסייע למשתמשים המחברים את הטלוויזיות שלהם למכשירים וציוד משלים שונה כמו קונסולות משחקים וממירים, ומציג בפניהם דרך חדשה וקלה לניהול כבלים והתקנים מחוברים. טכנולוגיית Zero Connect מייתרת את הצורך להחזיק כבלים ומכשירים בקרבת המסך, וכך המשתמשים יכולים ליהנות ממסך גדול במיוחד בחלל ללא עומס.
LG M397 הינו מסך OLED בגודל 97 אינץ' (כ-245 סנטימטר באורך אלכסוני) המגיע עם ה-Zero Connect Box, ומאפשר שידור ברזולוציית 4K (3,840 x 2,160 פיקסלים) וקצב ריענון של 120hz, למרחק של עד 10 מטרים בין הקופסה למסך. *
הפתרון האלחוטי הינו חידוש אמיתי ומהווה צעד חשוב באבולוציה של טלוויזיות. ה-Zero Connect Box תומכת במגוון אפשרויות קישוריות כולל HDMI 2.1, USB, RF, LAN ו-Bluetooth  מה שמקל על חיבור התקנים או ציוד משלים, מקונסולות משחקים ועד לממירים. כדי להבטיח שידור תמונה וסאונד חלק, ה- Zero Connect Boxמזהה את נתיב השידור האופטימלי ומשתמש באנטנה מתכווננת מיוחדת שניתן למקם אותה בהתאם למיקום המסך. פתרון שידור AV האלחוטי של LG מסוגל להעביר כמויות גדולות של נתונים במהירות של עד פי 3 מתקן ה-Wi-Fi 6E הקיים. בנוסף, ה- Zero Connect תומכת ב-Dolby Vision וב-Dolby Atmos.
ה-97M3 מגיעה בעיצוב הגלריה האופנתי והאולטרה-מודרני של החברה ומספק תלייה חלקה וצמודה לקיר. ביטול הצורך למיקום ארון או שולחן ישירות ליד הטלוויזיה מאפשר למשתמשים  לסדר את החלל שלהם בדיוק איך שהם רוצים אותו.
בעתיד הקרוב, ל-LG SIGNATURE OLED M בגודל 97 אינץ' יצטרפו דגמי OLED evo M בגודל 83 ו-77 אינץ', שכל אחד מהם מציע ביצועי OLED מעולים עם שידור AV אלחוטי בתדר K 120HZ4.
"ההישג הטכני של ה-97M3 נעשה בגלל המחויבות הארוכה של LG לאורך עשור למיצוב החברה כחלוצת השוק בפני לקוחות חדשים", אמר Baik Seon-pill, מנהל חטיבת פיתוח המוצרים של LG. "בנוסף לסיפוק חווית הצפייה האולטימטיבית על מסך גדול במיוחד, LG SIGNATURE OLED M האלחוטי הראשון מסוגו מציג ללקוחות רמה חדשה של חופש בסידור חללי המגורים שלהם". חיבור ה-Zero Connect Box אפשרי רק בכיוונו למסך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה