דיגיטל וטק

מהפכה בעולם המסעדנות: LG חושפת את המלצר הרובוט שלה

ה-LG CLOi ServeBot כולל מערכת נהיגה אוטונומית מהירה ויציבה שיכולה להתמודד עם סוגים שונים של ריצוף, בנוסף לעיצוב משודרג עם תכונות משופרות, ושירות אמין מובטח
מערכת ice | 
הרובוט של LG (צילום LG)
LG חשפה את LG CLOi ServeBot, החדש ביותר שלה (דגם LDLTR30), רובוט שירות חכם המיועד למסעדות ולכל מקום שבו יש צורך בשירות הגשה. ה-LG CLOi ServeBot כולל מערכת נהיגה אוטונומית מהירה ויציבה שיכולה להתמודד עם סוגים שונים של ריצוף, בנוסף לעיצוב משודרג עם תכונות משופרות, ושירות אמין מובטח. למודל החדש יש גם פונקציית ליווי המסייעת ללקוחות למצוא את דרכם ומאפשרת לצוות להשקיע את הזמן במטלות ניהול ואדמיניסטרציה.
LG CLOi ServeBot, שהושק לראשונה בתחילת 2020, ימוקם במרחבים ציבוריים כגון מסעדות, בתי חולים ובנייני משרדים כדי לסייע לבני אדם ללא אינטרקציה עם אנשים אחרים, ומותאם לשירות לקוחות פנים אל פנים. המודל האחרון מספק ביצועי נהיגה משופרים עם 6 גלגלים ומתלים עצמאיים, המאפשרים פעולה יציבה על סוגים שונים של ריצוף, כולל שטיחים וקוביות ברייל.
לרובוט מצלמת תלת מימד וחיישן זיהוי אור וטווח (LiDAR), אשר מאפשר ל-CLOi ServeBot להעביר משקאות וארוחות בצורה מאובטחת, כולל מרקים ואטריות, גם בעת נסיעה על משטחים עם שיפוע של עד 5 מילימטרים (0.2 אינץ'). בנוסף, טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת ל- CLOi ServeBot לנווט בין מכשולים בצורה חלקה אשר מבטיחה שהמטען היקר שלו לא יפגע.
 LG CLOi ServeBot החדש מספק גם קיבולת אחסון וגמישות מוגברת. ארבעת מדפים קלים לגישה (21 x 17 אינץ') - כולל אחד שיכול לשמש כמגירה ראשית - ויכולים להתמודד יחד עם עומס של עד 40 ק"ג. LG CLOi ServeBot המשודרג מציע נוחות נוספת עם כיסים עליונים ומחזיקי כוסות, וכולל מגירה תחתונה נוספת שניתן להשתמש בה לאחסון פריטים כגון מפיות וכלי מטבח. בנוסף לכך, המדפים של LG CLOi ServeBot ניתנים להסרה וניתן לכוונן אותם למעלה או למטה בטווח של 2.8 אינץ'.
CLOi ServeBot מספק שירות חכם יותר הודות למסך הגדול בגודל 10.1 אינץ' ומערכת ניהול תוכן מובנית. המשתמשים יכולים להתאים את הרובוט האוטונומי לתרחיש שימוש ספציפי על ידי בחירת הבעת פנים מתאימה ועל ידי הצגת סרטונים, תמונות או טקסט על גבי המסך. ככה LG CLOi ServeBot יכול להעביר מידע רלוונטי ללקוחות, כגון המלצות מהתפריט או מבצעים בחנות, וגם לפרסם שירותים של חברות נוספות. בנוסף, LG CLOi ServeBot יכול לשמש למטרות בידור, כגון הצגת תוכן מותאם אישית לאירועים מיוחדים וחגיגות.
רובוטי השירות החדשים של LG מתקשרים זה עם זה על מנת לתאם את תנועותיהם, מה שמאפשר פעולה חלקה ויעילה בסביבת מזון. ה-CLOi ServeBot החדש של LG זמין כעת בארצות הברית וביפן, וצפוי להתרחב גלובלית בעתיד.
"LG CLOi ServeBot הוא שותף אמין המסוגל לספק ביעילות שירותים שונים, החל משירות והדרכת לקוחות ועד לבידור ומידע שימושי", ציין רו קיו-צ'אן, סגן נשיא וראש חטיבת עסקי הרובוטים של LG Electronics Business Solutions Company. "תוך מינוף הטכנולוגיה הרובוטית האוטונומית של LG, נמשיך לספק באופן עקבי חוויות חדשות ומלהיבות שמביאות ערך רב יותר ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה