דיגיטל וטק

סטרטסיס דוחה את הצעת ננו-דיימנשן ותוקפת: "היסטוריה של השמדת ערך"

דירקטוריון סטרטסיס מודיע על כניסה לדיונים עם 3D Systems, ודוח את הצעת ננו דיימנשן עם  עקיצה: "הצעת החלפת הדירקטורים של סטרטסיס במנהלי ננו – השתלטות ללא תשלום לבעלי המניות של סטרטסיס, בדרך להשמדת ערך"
מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)

סטרטסיס (נאסד"ק: SSYS), הודיעה היום (שני) כי לאחר בדיקה והתייעצות עם יועציה הפיננסיים והמשפטיים, קבע דירקטוריון החברה פה אחד, כי הצעת הרכישה המתוקנת, 3D Systems, תמורת 7.50 דולר במזומן ו-1.5444 מניות חדשות שהונפקו עבור מניה רגילה של סטרטיס, עשויה באופן סביר להוביל ל-"הצעה עדיפה", כהגדרתה בהסכם המיזוג של סטרטסיס עם חברת דסקטופ מטאל.

סטרטסיס מתכוונת לקיים דיונים עם 3D Systems ביחס להצעה המתוקנת, בכפוף לדרישות הסכם המיזוג עם דסקטופ מטאל. כפי שהוכרז בעבר, ב-25 במאי 2023, התקשרה סטרטסיס בהסכם מיזוג עם דסקטופ מטאל, לפיו הסכימה דסקטופ מטאל להתמזג עם סטרטסיס בעסקת מניות. דירקטוריון סטרטסיס לא שינה, בהחלטה הנוכחית שהתקבלה פה אחד, את אישורו והמלצתו בדבר כדאיות העסקה שהוכרזה עם דסקטופ מטאל.
 



"הצעת הרכש החלקית של ננו – שווי המניה המשוקלל ייתכן ויעמוד על כ-15-19 דולר בלבד, נמוך משמעותית ממחיר המניה כיום ומהמחיר הנקוב בהצעת הרכש החלקית. סטרטסיס מחדדת, כי משמעותה האמיתית של הצעת הרכש החלקית של ננו, היא יצירת הפסד לכלל בעלי המניות של סטרטסיס", נתכב בהודעה. "מי שיבחר להיענות להצעה ומי שיבחר לסרב לה. הדבר נובע מכך, שבמידה והצעת הרכש החלקית הנוכחית, לפי מחיר של 24 דולר למניה תצליח, ננו תהיה מחויבת, בהתאם לדין הישראלי, לאפשר לכל בעל מניות חלון זמן של ארבעה ימים נוספים בכדי להצטרף להצעה. במצב זה, היקף ההיענות להצעת הרכש צפוי לגדול משמעותית, ומכיוון שננו מחויבת לרכוש את המניות באופן שווה אך מוגבלת בסכום הכולל לרכישה, היא תוכל להיענות רק באופן יחסי לכל מחזיק מניות."

"על פי הערכת סטרטסיס, מכיוון שלננו היסטוריה של השמדת ערך משמעותית, והיא נסחרת לפי שווי חברה הולך ויורד ונמוך משווי המזומן שבקופתה, ומכיוון שלא ניתן לסמוך על מנכ"ל ננו, יואב שטרן, שהציג מצגי שווא והוא אינו בעל כישורים מתאימים בעצמו לנהל את סטרטסיס, שווי המניה צפוי לרדת משמעותית ברגע שהחברה תהיה בשליטת ננו עד כדי 9 דולר למניה ואף פחות."
"בנוסף, ננו ניצבת בפני ניגוד עניינים משמעותי, שעלול להוביל לכך, שהיא תחסום עסקאות למיקסום ערך, כדוגמת חסימת יכולתה של סטרטסיס לנהל דיונים עם 3D Systems או כל עסקה אחרת. סטרטסיס מזכירה לבעלי המניות שלה, כי לננו דיימנשן היסטוריה של ממשל תאגידי לקוי, השמדת ערך של מאות מיליוני דולרים לבעלי המניות בננו בשנים האחרונות, ניסיון של מנכ"ל ננו, יואב שטרן, להשתלט על 10% מההון העצמי של ננו על ידי תמחור מחדש של כתבי אופציה מתחת לערך המזומן למניה, סירוב של מנכ"ל ננו, יואב שטרן, להכיר בקריאה לאסיפה מיוחדת של בעל המניות הגדול של ננו, קרן מרצ'ינסון, המשך הנסיונות לערער על תוקפה של האסיפה שכונסה על ידי מרצ'ינסון בבתי המשפט בישראל, ואשר הסתיימה בהדחתו ובהדחת דירקטורים נוספים בנאנו ברב של 92% מבעלי המניות המצביעים, רקורד של סילוף האמת וחוסר הבנה של עסקיה ופעילותה של סטרטסיס."
"לפיכך סטרטסיס חוזרת וקוראת לבעלי המניות שלה להגיש הודעת התנגדות להצעת הרכש החלקית הכפויה של ננו."
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה