דיגיטל וטק

סייברסיקסגיל משיקה תוכנית שותפים גלובלית לספקי השירותים המנוהלים

תוכנית השותפים החדשה שואפת לסייע לספקי השירותים המנוהלים להתגבר על האתגרים המשמעותיים, הקשורים באיום הגובר בזירה ובחסר במיומנויות אבטחת מידע, בעזרת שירותי מודיעין בהתאמה אישית
מערכת ice | 
סייברסיקסגיל (צילום סייברסיקסגיל)
חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית מובילה של מודיעין על איומים בסייבר, השיקה תוכנית גלובלית לספקי שירותים מנוהלים (MSSP), עם צוות מומחים המוקדש לנושא ואוסף של מוצרים אשר יסייעו לשותפים לקחת את שירותי האבטחה המנוהלים לשלב הבא.
תוכנית השותפים החדשה שואפת לסייע לספקי השירותים המנוהלים להתגבר על האתגרים המשמעותיים, הקשורים באיום הגובר בזירה ובחסר במיומנויות אבטחת מידע, בעזרת שירותי מודיעין בהתאמה אישית. פתרונות המודיעין של החברה נועדו לקצר את תהליך ייצור המודיעין, לבצע אופטימיזציה בעבודה ולסייע ולשותפים, ספקי ה-MSSP, בהגנה אקטיבית על המותגים והנכסים חיוניים של לקוחותיהם, תוך שהם מגדילים את שולי הרווח.      
 
אריק קראוס, סגן נשיא Cybersixgill: "בעוד זירת איומי הסייבר מתרחבת במהירות, ספקי שירותי האבטחה המנוהלים ניצבים בפני לחץ גובר מצד הלקוחות להבטיח להם הגנה מיטבית ופרואקטיבית מפני תקיפות סייבר. ובעוד מודיעין על איומים עשוי לשמש כלי רב עוצמה במאמץ הזה, פתרונות רבים מהסוג לוקים בשדה ראייה מוגבל ובהיעדר הקשר קונקרטי למשטח התקיפה של הלקוח, מה שמאלץ את הספקים להסתפק בתגובות לאיומים וחשיפות. המשימה שלנו היא לסייע לשותפים בהפחתת הסיכון, שיפור היעילות המבצעית וחיזוק היתרון התחרותי של הלקוחות שלהם דרך שירותים ופתרונות ייחודיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה