דיגיטל וטק

סופווייב משנה את עולם הקוסמטיקה: זה הפטנט הנדיר שאושר לטיפול

חברת המכשור הרפואי האסתטי סופווייב (Sofwave), העוסקת בפיתוח, שיווק וייצור טכנולוגיה לא-פולשנית לטיפולי הצערת ומיצוק העור, מעדכנת על קבלת אישור פטנט שני בארה"ב לטכנולוגיית מיצוק והצערת העור ושימושים נוספים שפיתחה
מערכת ice | 
סופווייב (צילום יחצ)
חברת המכשור הרפואי האסתטי סופווייב (Sofwave), העוסקת בפיתוח, שיווק וייצור טכנולוגיה לא-פולשנית לטיפולי הצערת ומיצוק העור, מעדכנת על קבלת אישור פטנט שני בארה"ב לטכנולוגיית מיצוק והצערת העור ושימושים נוספים שפיתחה.
האישור מעניק לסופווייב הגנת פטנט בארה"ב על תכונות מפתח נוספות של טכנולוגיית ה-SUPERB של החברה. הפטנט בארה"ב מצטרף לאישור פטנט ראשון שסופווייב כבר קיבלה בארה"ב באוקטובר האחרון וכן לאישורים דומים בסין, הונג קונג, אוסטרליה וישראל. לצד זה, לסופווייב 31 פטנטים נוספים הממתינים לאישור ברחבי העולם.
לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב, מסר: "אנו שמחים על קבלת אישור הפטנט השני בארה"ב שמחזק את ההגנה שלנו על הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה החברה. האלמנטים העיקריים הקשורים בפטנט שהתקבל תומכים בתכונות מודל החימום והקירור של מכשיר ה-SUPERB של החברה". 
עוד הוסיף סקפורי: "אישור פטנט זה תומך בחדשנות שמביאה עימה סופווייב לתחום, תוך שהחברה ממשיכה לזכות בשבחים ופרסים, ולהרחיב את פריסתה בענף. בנוסף, אנו זוכים לרוח גבית חזקה הן מרופאים והן ממטופלים בשווקי המפתח. במקביל לאישור הפטנט, אנו ממשיכים באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של סופווייב בארה"ב ובשווקים אטרקטיביים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה