דיגיטל וטק

מטורף: מדוע האייפון הזה עומד להימכר ב-100 אלף דולר?

המחירים של האייפון דור ראשון מרקיעים שחקים במכירות הפומביות, וכעת נודע על אייפון מהדור הראשון, משנת 2007, שעדיין לא נפתח, ועומד למכירה פומבית בה הוא צפוי להימכר במחיר שיא של לא פחות מ-100 אלף דולר. אז מה כל כך מיוחד באייפון הזה?
מערכת ice | 
אייפון (צילום pexels)
המחירים של האייפון דור ראשון מרקיעים שחקים במכירות הפומביות, וכעת נודע על אייפון מהדור הראשון, משנת 2007, שעדיין לא נפתח, ועומד למכירה פומבית בה הוא צפוי להימכר במחיר שיא של לא פחות מ-100 אלף דולר.
בית המכירות LCG Auctions טוען כי מדובר במכשיר אייפון מקורי מהדור הראשון בנפח 4 ג'יגה-בייט שעדיין לא נעשה בו שום שימוש והוא למעשה לא נפתח מאז שיוצר במפעל. על פי הערכת בית המכירות הפומביות, הוא עשוי להגיע לסכום של 50 עד 100 אלף דולר.
מארק מונטרו, מייסד בית המכירות LCG Auctions, מסר בהודעה לעיתונות כי: "למרות החשיפה התקשורתית הנרחבת שקיבלו המכירות הקודמות שלנו בעולם, ומאות הפניות שקיבלנו מצרכנים שחשבו שיש להם אייפון מקורי סגור מהמפעל, זו הגרסה היחידה של 4GB סגורה מהמפעל שצצה בפנינו. עוד הוא הוסיף כי "בהתבסס על מכירות השיא האחרונות שלנו והעובדה שדגם ה-4GB הוא כנראה נדיר פי 20 מגרסת ה-8GB, לא נתפלא אם הוא יקבע מחיר שיא חדש למכירה פומבית".
כאשר אפל חשפה את האייפון הראשון שלה ב-2007, המכשיר הגיע עם אחסון של 4GB או 8GB, מסך מגע בגודל 3.5 אינץ', מצלמת 2 מגה-פיקסל ודפדפן אינטרנט. מחירו לצרכן באותה תקופה היה 599 ​​דולר. צרכנים נהרו אל דגם ה-8GB, ואפל הפסיקה את השימוש בטלפון 4GB שלה זמן קצר לאחר מכן, כי לא היה בו ביקוש, ולכן גם מדובר במוצר נדיר במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה