דיגיטל וטק

פייסבוק משיקה שירות מציאות מדומה: זה הסכום שתשלמו

מטא אמרה ששירות Meta Quest+, שעולה 7.99 דולר לחודש או 59.99 דולר למנוי שנתי, תואם לממשקי Quest 2, Quest Pro ו-Quest 3
מערכת ice | 
מטאוורס (צילום shutterstock)
במאמץ לנסות להפוך את ההשקעות שלה במציאות מדומה לרווחיות, מטא - חברת האם של פייסבוק - השיקה מנוי לשירות VR. מטא אומרה שמשתמשים משלמים יקבלו גישה לשני משחקים חדשים בחודש.
בשלושת החודשים הראשונים של השנה, חברת האם של אינסטגרם ראתה הפסד של 4 מיליארד דולר ביחידת ה-VR שלה. מטא מתמודדת עם תחרות מצד ענקיות טכנולוגיה כמו אפל, שחשפה החודש את ממשק המציאות המדומה החדש שלה.

ביום שני, החברה אמרה ששירות Meta Quest+, שעולה 7.99 דולר לחודש או 59.99 דולר למנוי שנתי, תואם לממשקי Quest 2, Quest Pro ו-Quest 3.
בשנת 2021, מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, חשף תוכניות לבנות "metaverse" - עולם מקוון שבו אנשים יכולים לשחק משחקים, לעבוד ולתקשר בסביבה וירטואלית, לעתים קרובות באמצעות ממשקי VR. "לאורך זמן, אני מקווה שנתפס כחברה "מטאוורסת" ואני רוצה לעגן את העבודה שלנו ואת הזהות שלנו לקראת מה שאנחנו בונים", אמר צוקרברג.
בפברואר בשנה שעברה, מטא חשפה כמה פרויקטים שאפתניים של בינה מלאכותית, צוקרברג תיאר את הבינה המלאכותית כ"המפתח לפתיחת המטאוורס". החברה דיווחה על רווח של 5.7 מיליארד דולר בשלושת החודשים הראשונים של השנה, מעבר לציפיות השוק. עם זאת, חטיבת Reality Labs שלה, המייצרת ממשקי VR ומוצרים אחרים, דיווחה על הפסד נקי של 4 מיליארד דולר לתקופה.
מוקדם יותר החודש, אפל חשפה את ממשקי המציאות המעורבת שלה Vision Pro, בהשקת החומרה הגדולה הראשונה שלה מזה כמעט עשור. הממשקים, אשר ישוחררו בתחילת השנה הבאה בארה"ב, יהיו במחיר של 3,499 דולר. זה הרבה יותר מאשר מוצרים אחרים הזמינים כיום בשוק. ממשקי ה-VR של מטא מתומחרות בין 299.99 דולר ל-999.99 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה