דיגיטל וטק

תתחילו לחסוך עכשיו: המחיר שובר השיאים של האייפון החדש

ה-iPhone 15 Pro Max בנפח 1TB יעלה על פי דיווחים בסביבות 1,800 דולר - מה שיהפוך אותו לאייפון היקר ביותר עד כה
מערכת ice |  1
אייפון (צילום unsplash, shutterstock)
אפל צפויה להכריז על ה-iPhone 15 מאוחר יותר ב-2023, ככל הנראה בסביבות השבועות הראשונים של ספטמבר. ועכשיו דיווחים חדשים מראים שהתג מחיר הולך לשבור שיאים. 
בעוד דיווחים מראים שכל מכשירי האייפון של 2023 יהיו יקרים יותר מאלו שהם מחליפים, זה ה-iPhone 15 Pro Max בנפח 1TB שעלול ליצור את החור העמוק ביותר בכיס. לפי Economic Daily News, הטלפון יעלה בסביבות 1,800 דולר מה שיהפוך אותו לאייפון היקר ביותר עד כה.

עם זאת, לא שרכישת כל מכשירי אייפון אחרים תהיה מאמץ זול. נהוג לחשוב שכל מכשירי האייפון יראו עליית מחירים של עד 20% בהתאם לדגם המדובר.
האנליסט דן אייבס של Wedbush Securities אמר לבארונס שהוא מצפה שאפל תעלה את המחירים שלה השנה. בוש חזה נכון עליית מחירים בינלאומית עבור האייפון 14 לפני שאושרה בסוף 2022, כך שייתכן שהוא מדייק פעם נוספת.
באשר למה המחיר עולה, אייבס מאמין שהמעבר הצפוי של אפל לכניסת טעינה חדשה יהיה חלק מהסיבה. ה-iPhone 15 צפוי להיות הראשון לעבור ל-USB-C לטעינה והעברת נתונים. רכיבים אחרים צפויים להתייקר גם הם, כולל שבב A17 שצפוי לשמש בדגמי iPhone 15 Pro ו-iPhone 15 Pro Max.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש חוצפה מי צד אפל
    אפל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך עם לא מעיזים לקחת מחיר קזה אל אייפון אפשר היום לחפש טלפון זול יותר בה 500 שקלים 1 טרה בייט היום אפשר למצוא בה 500 היום מי ישלם מחיר מי השמיים אל אייפון שה אפשר לקנות שיאומי בה 500 שקלים פחות מי אפל זה גנבה אפל 1800 דולר אל אייפון לא שווה את המחיר אנשים הצעירות ישר קונות אייפון אוד אומרים שה הגברים מבזבזים נשים מבזבזות יותר מי גברים כסף קונות אייפון בה יוקר רוב הגברים קונים הנדרואיד טלפון בה 1600 שקלים בה 500 שקלים היום אני לא איתי מבזבז אל אייפון אחרי שה מכרו לי אייפון פגום ולא אחליפו לי לאייפון אחר אידיגיטל לא קונה אייפון יותר חבל אל הכסף
    סגור