דיגיטל וטק

המדינה שתשתף פעולה עם ישראל בנושאי סביבה ואקלים

בתום ביקור מקצועי ראשון במרוקו של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן ייחתם מזכר הבנות בין המדינות בנושאי סביבה ואקלים
מערכת ice | 
סילמן ובן עלי (צילום המשרד להגנת הסביבה)

בתום ביקור מקצועי ראשון של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן במרוקו סיכמה השרה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין המדינות בנושאי שינוי אקלים, שמירת הסביבה הימית, התפלה וניהול מים, איכות אוויר, חדשנות וטכנולוגיה סביבתיות.

השרה עידית סילמן נפגשה עם מקבילתה של מרוקו לילה בן עלי ברבאט בירת מרוקו, השתיים דנו באפשרויות לקידום שיתופי פעולה לצורך התמודדות עם אתגרי סביבה ואקלים המשותפות לישראל ומרוקו וסוכם כי בחודש הבא ייחתם בארצות הברית מזכר הבנות בין שתי המדינות.
 


היה זה הביקור הראשון של שר ישראלי להגנת הסביבה במרוקו מאז נחתם ההסכם בין המדינות במסגרת הסכמי אברהם, בשיחה נידונו שיתופי פעולה במספר תחומים: שינוי אקלים, שמירת המגוון הביולוגי ומערכות אקולוגיות, שמירת הסביבה הימית והחופית, היבטים סביבתיים של ניהול מים, התפלת מים, איכות אוויר וחדשנות טכנולוגית סביבתית.

השרה סילמן שהזמינה את השרה בן עלי לביקור בישראל מסרה: "זה כבוד גדולי עבורי להיות במרוקו ולחזור למקום בו נולדו הוריי, קבלת הפנים והאירוח גרמו לי להרגיש בבית, מודה לשרה לילי בן עלי על העשייה ועל המפגש הפורה והמוצלח, למרוקו וישראל אתגרים דומים ומשותפים ואני מאמינה שיצירת שפה משותפת בנוגע לסוגיות אקלים וקיימות הנה בגדר שליחות של ממש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה