דיגיטל וטק

מיקרוסופט בהודעה מדאיגה ל-3 מיליארד לקוחות: "עברנו התקפת סייבר"

החברה הסבירה שלא ראתה שום הוכחה לגישה לנתוני לקוחות כלשהם או לפגיעה בהם. "החל מתחילת יוני 2023, מיקרוסופט זיהתה עליות בתנועה כנגד כמה שירותים שהשפיעו זמנית על הזמינות", אך כעת יש ניסיון לאתר את התוקפים
מערכת ice |  1
שירותי מיקרוסופט קרסו (צילום unsplash)
ענקית החומרה האמריקאית מיקרוסופט הזהירה ביום שישי האחרון כי ההפסקות שהשפיעו על שירותים מסוימים של החברה במהלך כמה מהימים המוקדמים יותר של החודש הנוכחי, היו תוצאה ישירה של התקפות סייבר.
זה יכול להשמע מבהיל מאוד, כאשר למייקרוסופט יש 3 מיליארד לקוחות ברחבי העולם, אך היא גם אמרה שהיא לא ראתה שום הוכחה לגישה לנתוני לקוחות כלשהם או לפגיעה בהם. "החל מתחילת יוני 2023, מיקרוסופט זיהתה עליות בתנועה כנגד כמה שירותים שהשפיעו זמנית על הזמינות", אמרה החברה בפוסט בבלוג.

מיקרוסופט מסרה כי היא פתחה בחקירה והחלה לעקוב אחר פעילות ה-DDoS על ידי שחקן האיום שאליו היא מכנה Storm-1359 לאחר שזיהתה את האיום. מיקרוסופט לא הגיבה מיד לבקשת רויטרס האם החברה זיהתה את הגורם האחראי למתקפה. התקפות DDoS פועלות על ידי הפניית כמויות גבוהות של תעבורת אינטרנט לעבר שרתים ממוקדים בהצעה לא מתוחכמת יחסית לדפוק אותם במצב לא מקוון.
חבילת התוכנה 365 של מיקרוסופט, כולל Teams ו-Outlook, הייתה מושבתת במשך יותר משעתיים עבור יותר מאלפי משתמשים ב-5 ביוני, וחזרה קצרה למחרת בבוקר. זו הייתה ההפסקה הרביעית כזו עבור מיקרוסופט בתוך שנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימוש לא טוב בגוגל טרנסלייט... (ל"ת)
    שי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור