דיגיטל וטק

המהפכה הגיעה: כ-58% מאנשי השיווק משתמשים בבינה מלאכותית בעבודתם

סקר שנערך בקרב המשתתפים בכנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק מוכיח כי העתיד כבר כאן. 58% מקרב אנשי השיווק העידו כי כבר היום הם משתמשי בכלי בינה מלאכותית בעבודתם
מערכת ice | 
סיגלית הורן גלפרין, עדי רובינשטיין ותרי ישכיל (צילום עזרא)
כנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק, "AI בשירות השיווק", נערך במרכז הכנסים בבורסה לניירות ערך ועסק בבינה מלאכותית, המגמה הכי לוהטת כיום ובשינויים הצפויים בהיבטים השונים של ענף השיווק: דאטה, חוויית לקוח, קמעונאות, בריאות, כרטיסי האשראי והחיים עצמם.
במהלך הכנס ערך האיגוד סקר בקרב המשתתפים אודות השימוש בכלי AI ותרומתם לתחום השיווק. מהסקר עולה כי 58% מאנשי השיווק נעזרים כיום בכלי בינה מלאכותית בעבודתם, בעוד 42% טרם הכניסו את כל ה-AI לעבודתם. מבין המשתמשים, 45% עושים שימוש בכלי בינה מלאכותית עבור יצירת תוכן, בעוד 22% משתמשים עבור מנוע חיפוש באתרים, 18% נעזרים להמלצות מוצרים ואילו 15% נעזרים לשימושים אחרים.

ומה התרומה הכי גדולה של הבינה המלאכותית בעבודת אנשי השיווק? לפי 41% AI חוסך זמן ומאפשר להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, 29% טוענים שהתרומה הכי גדולה היא ברעיונות חדשים ויצירתיות, 18% מעידים על התרומה בחוויית לקוח טובה יותר, 9% השיבו שהבינה המלאכותית הופכת את העבודה לממוקדת יותר ו-3% טענו שהתרומה הכי גדולה היא בעיצוב הקל שלא דורש ידע קודם.
כמו כן, בכנס הוענקו פרסי החדשנות של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2022. את הפרסים העניקו מנכ"לית איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין, ותרי ישכיל, מנהל החטיבה לשיווק ופרסום בבנק מזרחי טפחות ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד.
מהלך השקת קראנץ' פיסטוק של גלידות נסטלה זכה בפרס החדשנות, כאשר במקום השני זכתה שטראו על מהלך "המתוקים של עלית חוזרים" ולמקום השלישי הגיעה דלתא ישראל על השקת מאצ'תונים D pouch.
סיגלית הורן גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק, הגיבה לזכייה: "המהלך יוצא הדופן של פיסטוק קראנץ' היווה דוגמה מעולה לחדשנות שנובעת מהקשבה ללקוחות ולגמישות הנדרשת כיום מאנשי השיווק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה