דיגיטל וטק

פרוטאנטקס וענקית הטכנולוגיה CEVA ישתפו פעולה לשיפור ביצועי השבבים

כחלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות, פרוטאנטקס (proteanTecs) תעבוד עם סיוה (CEVA) להרחבת הפתרונות לשבבים מתקדמים המיועדים לתעשיות ביטחוניות
מערכת ice | 
שבב (צילום Pok Rie / Pexels)
חברת פרוטאנטקס (proteanTecs), המפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, הודיעה אתמול (שלישי) על שיתוף פעולה עם סיוה (CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים. שיתוף הפעולה יסייע בשיפור ביצועי שבבים מתקדמים באמצעות שילוב טכנולוגיות קניין רוחני מובילות וניתוח נתונים מבוססי דיפ-דאטה.
כחלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות, פרוטאנטקס תעבוד עם סיוה להרחבת הפתרונות לשבבים מתקדמים המיועדים לתעשיות ביטחוניות - בהן יש לסיוה ניסיון רב.  
לשתי החברות כבר יש לקוחות משותפים, בהם אוטוטוקס (Autotalks) הפועלת בתחום ה-V2X (Vehicle-to-everything), ששילבה במוצריה את טכנולוגית עיבוד האותות של סיוה ואת טכנולוגיית הניטור של פרוטאנטקס .
עמוס פרוינד, סמנכ"ל הפיתוח של אוטוטוקס, ציין כי: ״סיוה ופרוטאנטקס משפרות את היכולת שלנו לפתח עידן חדש של בטיחות בדרכים ולספק ביצועים יציבים וארוכי טווח. עם טכנולוגיית עיבוד האותות של סיוה והגישה לנתונים והאנליזות של פרוטאנטקס אנו מסוגלים לתמוך במקביל בטכנולוגיות DSRC ו-C-V2X ולהבטיח אמינות גבוהה לניטור וחיזוי המערכות עבור לקוחותינו״.
עוזי ברוך, CSO בפרוטאנטקס, אמר: ״סיוה בנתה מוניטין ייחודי כספקית פלטפורמות קניין רוחני בתחומי הרכב והתקשורת האלחוטית. שיתוף הפעולה ימנף את היכולות הייחודיות שלנו ויאפשר לספק פתרונות חדשניים המשפרים את הביצועים, האמינות והאבטחה של מערכות אלקטרוניות״.
מיכאל בוקאיה, מנהל התפעול הראשי של סיוה, הוסיף: "הטכנולוגיה החדשנית של פרוטאנטקס מסוגלת לנטר ולשפר את הביצועים ואת תוחלת החיים של שבבים המבוססים על טכנולוגיה של סיוה. שיתוף פעולה זה מסייע לנו לתמוך בלקוחותינו המשותפים, במיוחד בתחומים בהם אמינות תפקודית היא קריטית".
החברות פרוטאנטקס וסיוה ישתתפו בתערוכת אקומושן Ecomotion 2023, שתתקיים בתל אביב ב-23 במאי, ויציגו את פתרונותיהם הטכנולוגיים בתחומי הרכב והתחבורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה