דיגיטל וטק

איך ChatGPT יעזור לכם להצליח בדייטים וראיונות עבודה

סטודנטים מסטנפורד בנו משקפיים עם מונוקול מציאות רבודה שיכולים לתת תשובות בזמן אמת לחובש במהלך השיחה
מערכת ice | 
ראיון עבודה (צילום freepik)
צוות של סטודנטים בסטנפורד בנה זוג משקפיים חכמים שלדבריהם יכולים להאזין לשיחות שלך ולהגיד לך "בדיוק" מה לומר במצבים חברתיים מלחיצים כמו דייטים וראיונות עבודה.
"היפרד מדייטים מביכים וראיונות עבודה", צייץ הסטודנט בריאן טאו-פינג צ'יאנג. המשקפיים, המכונים rizzGPT, מספקים למשתמש "כריזמה כשירות בזמן אמת (CaaS)".

המשקפיים נבנו באמצעות מונוקל מציאות רבודה (AR) מוצמד שנתרמו על ידי Brilliant Labs, מפתחי ChatGPT - חברת OpenAI ותוכנת זיהוי הקול שלה Whisper.
Whisper מאפשרת למשקפיים להזין דיבור שהוקלט על ידי המונוקל, הכולל מצלמה ומיקרופון, ישירות ל-GPT-4 כדי להפיק תשובות שמוצגות לאחר מכן על המסך ברזולוציה גבוהה של המונוקל.
 
אומנם זה לוקח שניות בלבד, אבל ההשהיה ארוכה מספיק כדי ששפת הדובר תישמע מופרעת, כפי שניתן לראות בהדגמת וידאו קצרה ששיתפה טאו-פינג צ'יאנג.
הקליפ מראה שני סטודנטים בריאיון עבודה מדומה, כאשר הסטודנט שחובש את המשקפיים מקריא את התגובות שנוצרו מהמשקפיים. בגלל העיכוב והקריאה, השיחה לא נשמעת טבעית, מה שהופך אותה, למעשה, לעוד יותר מביכה.
למרות זאת והעיצוב המסורבל משהו של הגאדג'ט, הוא מציע הצצה לעתיד התקשורת האנושית, כאשר AR ובינה מלאכותית (AI) נתפסים יותר ויותר כמשהו שיחליף את הסמארטפונים והאפליקציות.
"אנו מדמיינים עידן חדש של מחשוב סביבה המופעל על ידי AR + AI, שבו לכל אחד יש עוזר אישי משלו זמין 24/7", אמר טאו-פינג צ'יאנג בטוויטר. הוא הוסיף: "זה כמו שאלוהים יתבונן בחייך ויגיד לך בדיוק מה לעשות הלאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה