דיגיטל וטק

אילון מאסק בדרך לסגור את טוויטר? "הרשת כבר לא קיימת"

אחרי שמאסק שינה את השם של טוויטר בבניין של מטה החברה, מתביעה שהוגשה נגד טוויטר נודע כי היא אמנם לא הולכת להיסגר על אף השמועות, אך נודע כי החברה מוזגה עם חברה נוספת של אילון מאסק - X Corp. כעת נודע כי מאסק מתכנן למזג את כל החברות שבבעלותו לחברה אחת באותו השם
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
לאחר גל הפיטורים בטוויטר, הוגשה תביעה נגד הרשת החברתית והעומד בראשה, אילון מאסק, שחשפה כי אמנם סגירה של הרשת החברתית ממש לא באה בחשבון למרות שמועות כאלה ואחרות, אך ממנה עולה כי טוויטר מוזגה עם חברה נוספת של אילון מאסק - X Corp.
על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט, נודע כי טוויטר כאמור מוזגה לחברה אחת שנקראת כאמור X Corp ובדוח שנחשף בבית המשפט עולה כי "טוויטר אינה קיימת יותר בשמה המקורי". למעשה, החברה החדשה אמורה למזג את כל החברות של מאסק יחד - ספייס איקס, טסלה וטוויטר.
אילון מאסק, שבכל הנוגע לטוויטר קולו נשמע בצורה ברורה באופן תמידי, לא הצהיר באף מקום על מיזוג החברה עם X Corp ושינוי שמה. החשיפה מגיעה מספר ימים לאחר שמנכ"ל טוויטר, אילון מאסק, החל לשחק עם הלוגו של ענקית המדיה החברתית, והחליף אותו בלוגו של מטבע הקריפטו דוג'קוין. בנוסף, אילון מאסק הסיר ממטה החברה את האות W מהשם של טוויטר, מה שיצר את השם "טיטר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה