דיגיטל וטק

דריו הלת' מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Amwell

חלוצת שירותי בריאות דיגיטליים אומרת כי ההסכם מהווה חלק מהאסטרטגיה לייצר שיתופי פעולה עם גורמים מובילים בשוק כדי להאיץ את אימוץ הפתרונות שלה 
מערכת ice | 
הסכם חתום (צילום unsplash)
דריו הלת' (DarioHealth Corp), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים, הודיעה היום (רביעי) על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Amwell, מובילה בתחום שירותי הבריאות הדיגיטליים, כדי לספק את הפתרון הקרדיו-מטבולי שלה ללקוחות החברה. הפתרון של דריו יהיה זמין דרך Amwell החל מהמחצית השנייה של 2023.
ההסכם מהווה חלק מהאסטרטגיה של דריו לייצר שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים מובילים בשוק כדי להאיץ את אימוץ הפתרונות שלה באמצעות הנגשתם ללקוחות קיימים של Amwell. שילוב הפתרון של דריו בפלטפורמה של Amwell יתמוך בחוויית משתמש רציפה ומקושרת יותר למבוטחים, באמצעות הנגשת הפתרון הקרדיו-מטבולי של דריו כחלק מחבילת הטיפולים המקיפה ומערך של רופאים שמספקת Amwell. מבוטחים החיים עם מצבים בריאותיים קרדיו-מטבוליים, כמו סוכרת, לחץ דם גבוה ואתגרים בניהול משקל, יקבלו גישה לפתרון הדיגיטלי המוכח והמותאם אישית של דריו, כדי לסייע להם לנהל טוב יותר את מצבם הבריאותי ולשפר את תוצאותיהם בין הביקורים אצל הרופאים המשתמשים בפלטפורמה של Amwell. המבוטחים יוכלו לגשת לפתרונות של דריו ישירות דרך פלטפורמת הנגשת הטיפולים הדיגיטליים של Amwell כדי להקל ולתמוך במעורבותם.
"חברת Amwell מוכרת כמובילה עולמית בתחום הנגשת טיפולים דיגיטליים המכסה 90 מיליון מטופלים באמצעות רשת הלקוחות הענפה שלה, ואנו גאים לשתף איתם פעולה כדי להביא את חבילת הפתרונות הקרדיו-מטבולית של דריו לשווקי היעד שלנו", אמר ריק אנדרסון, נשיא דריו הלת'. "מינוף ההצעה המשולבת שלנו לשיפור הטיפול והתמיכה במבוטחים, יועיל לכולם. שותפות זו מתאימה לדרישת השוק המובהקת לפתרונות רבים יותר מפחות ספקים, ומפחיתה את העלות של אספקת שירותי בריאות דיגיטליים חדשניים בעלי ערך רב, עבור הרוכשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה