דיגיטל וטק

יוטיוב מעלה את מחיר מנוי הטלוויזיה שלה בעקבות "גידול בעלויות התוכן"

"ככל שעלויות התוכן עלו ואנחנו ממשיכים להשקיע באיכות השירות שלנו, אנחנו מעדכנים את המחיר שלנו", אמרה גוגל למינויי יוטיוב TV. כמה ישלמו מהחודש הבא?
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום unsplash)
גוגל הודיעה אתמול (חמישי) על עליית מחיר המנוי של יוטיוב TV. המחיר יעלה מ-$65 לחודש כעת, ל-$73 לחודש החל מחודש אפריל. כך לפי אימייל שנשלח למנויים.
יוטיוב TV הוא שירות הכבלים של גוגל. הוא מספק גישה לערוצי טלוויזיה בשידור חי, המועברים באמצעות חיבור לאינטרנט. "ככל שעלויות התוכן עלו ואנחנו ממשיכים להשקיע באיכות השירות שלנו, אנחנו מעדכנים את המחיר שלנו כדי להמשיך להביא לכם את השירות הטוב ביותר האפשרי", אמרה החברה באימייל למנויים.

המהלך של גוגל מגיע לאחר שכמה שירותי סטרימינג מקוונים מתחרים העלו גם הם את הסכום שהם גובים, כולל השירותים של דיסני, אפל ו-HBO.
בדצמבר, יוטיוב TV השיגה זכויות לחבילת “Sunday Ticket” של ה-NFL, שתאפשר לה למכור חבילה של משחקי NFL מחוץ לשוק שאינם משודרים בטלוויזיה המקומית למנויים ברחבי הארץ.
יוטיוב תשלם כ-2 מיליארד דולר בשנה עבור החבילה, כך דיווחה CNBC, שהיו לה מספר מציעים נוספים, כולל אפל ודיסני. גוגל לא הכריזה על תמחור עבור חבילת “Sunday Ticket” שלה, אבל היא עלתה 80 דולר לחודש תחת הבעלים הקודם שלה, DirecTV.
גוגל גם תוריד את המחיר של התוסף כדי להביא לשידורי 4K ברזולוציה גבוהה יותר מ-$20 לחודש ל-$10 לחודש, לפי האימייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה