דיגיטל וטק

אינטל חוזרת לזנק בבורסה, אך המתחרה שלה יותר

מניות יצרניות השבבים החשובות עלו יחד עם מדד ה-SOX שזינק באופן לא שגרתי. אנליסטים העלו את דירוגי המניות של אינטל: "החלק החמור של המשבר חלף"
מערכת ice | 
AMD, אינטל (צילום ויקיפדיה, Magma Images)
מניית אינטל זינקה הלילה (חמישי) ב-6.2% ונסגרה ב-30.18. מניית קוואלקום עלתה ב-4.4% לרמה של 120.51. מניית סקייוורקס עלתה ב-3.6% לרמה של 115.73.
במקומות אחרים במניות יצרניות השבבים, Advanced Micro Devices (AMD) המשיכה את מגמת הפריצה שלה. AMD גברה על המתחרה אינטל לאחרונה, הודות לעלייה בנתח השוק. אתמול יצרנית שבבי המחשב והשרתים ראתה את מניותיה עולות ב-7.7% ונסגרות ב-96.60. 

מדד המוליכים למחצה של פילדלפיה, SOX, עלה ב-4.1%. לשם השוואה, בשנה שלמה הוא עלה ב-22.4%. זאת בהשוואה לעלייה של 3.2% במדד S&P 500. ה-SOX כולל את 30 מניות המוליכים למחצה הגדולות הנסחרות בארה"ב.
אנליסט קבוצת סוסקהאנה פיננסית, כריסטופר רולנד, העלה את הדירוג שלו על מניות יצרניות השבבים בעקבות תחזית הקשורה למחשבים אישיים וסמארטפונים. רולנד העלה את הדירוג של אינטל לנייטרלי משלילי. בנוסף, הוא שדרג את קוואלקום וסקייוורקס לחיובי מנייטרלי.
"אנו מאמינים שהחלק האקוטי של השבתת המוליכים למחצה עבור שווקי הקצה של המכשירים, המחשב האישי והצרכנים - חלף", אמר רולנד בהודעה ללקוחות. רולנד חזה שרמות המלאי יתנרמלו בקרוב והביקוש יתגבר בשוקי המחשבים האישיים והטלפונים. הוא רואה הזדמנויות לחידוש מלאי המחשבים של אינטל החל מהרבעון השלישי. 
"עם זאת, נחכה לחלק השני של השדרוג הזה, שיכלול מניות תעשייתיות, רכב ומניות רחבות, במועד מאוחר יותר", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה