דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: חברת proteanTecs מצטרפת לתוכנית אינטל IFS

חברת הסטארטאפ הישראלית proteanTecs מצטרפת לתוכנית שותפים עסקיים של חטיבת הפאונדרי של אינטל (IFS) ותהיה החברה הישראלית שתיקח חלק בתוכנית
מערכת ice | 
אוולין לנדמן (צילום אורה כהן)
חברת הסטארטאפ הישראלית פרוטאנטקס (proteanTecs), שמפתחת טכנולוגיה מבוססת דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות לכל אורך חייהן, מצטרפת לתוכנית שותפים עסקיים של חטיבת הפאונדרי של אינטל. התוכנית שנוסדה בפברואר 2022, מסיימת ללקוחות אינטל לפתח את מוצרי הסיליקון שלהם מרעיון ליישום, ומאפשרת לחברות בתחום השבבים גישה ל-IP מאומתים ומותאמים עבור צורכי תכנון השבבים שלהן.
"אנו מחויבים לבניית יחידה עסקית לייצור שבבים מובילה בתחומה, ותוכנית השותפים העסקיים של חטיבת הפאונדרי היא נדבך אחד שמאפשר לנו להבטיח שאנו משתמשים בספקים הטובים ביותר בתעשייה בכדי לקדם חדשנות שבבים בפלטפורמות הייצור של IFS", אמר סוק לי, סגן נשיא לענייני פיתוח האקוסיסטם ב-IFS. "הטכנולוגיה של פרוטאנטקס והמשך שיתוף הפעולה שלנו יספק ערך משמעותי עבור לקוחותינו המשותפים".

פרוטאנטקס היא חברת הסטארטאפ הישראלית הראשונה שמצטרפת לתוכנית הפאונדרי של אינטל. המוצר של פרוטאנטקס מכיל "סוכנים" הממוקמים באופן אסטרטגי במהלך תכנון וייצור השבב כדי לספק תמונת מצב ברזולוציה גבוהה הנוגעת להתנהגות, ביצועים ותקינות השבבים. סוכנים אלה מייצרים נתונים שעליהם מוחלים אלגוריתמים של למידת מכונה, שהופכים לנגישים בפתרונות ניתוח הענן והקצה של פרוטאנטקס. המשתמשים מקבלים התראות ותובנות מעשיות לגבי הביצועים, האיכות והאמינות של השבבים והמערכת הן במצב הבדיקה והן במצב פונקציונלי. היכולת הזו נפרסת על פני כל מחזור החיים של המערכת – החל מאפיון הצ'יפ וייצור המוני, ועד תפעול המערכות בשטח.
"הצטרפותנו לתוכנית של IFS מקדמת ומרחיבה את העבודה שלנו עם מומחי הייצור ברמה עולמית של IFS", אמרה אוולין לנדמן, מייסדת שותפה וסמנכ"לית טכנולוגיות ראשית בחברת פרוטאנטקס. "שיתוף פעולה זה מאפשר לנו לייעל את הסוכנים שלנו לטכנולוגיות התהליכים של IFS ולהמשיך לתמוך בלקוחותינו ובהצלחתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה