דיגיטל וטק

היילו משיקה דור שני של מעבדי בינה מלאכותית

חברת הסטארטאפ הישראלית היילו משיקה דור שני של מעבדי בינה מלאכותית המספקים למצלמות חכמות יכולות שיא בעיבוד וניתוח וידאו
מערכת ice | 
אור דנון (צילום יח"צ היילו)
חברת הסטארטאפ היילו (Hailo) הישראלית משיקה את משפחת המעבדים (Vision Processor Units, VPU) עתירי הביצועים Hailo-15.  המעבדים, שמאפשרים ביצועים גבוהים יותר פי 5 ביחס לפתרונות הזמינים כיום בשוק במחיר דומה, תוכננו להשתלב ישירות בתוך מצלמות חכמות, בכדי לספק יכולות חסרות תקדים של עיבוד וניתוח וידיאו במכשירי קצה.
באמצעות Hailo-15, ערים חכמות יוכלו לזהות ולהגיב לאירועים במהירות גבוהה יותר; יצרנים יוכלו להגדיל את התפוקה ואת זמן הפעולה של המכונות שלהם; קמעונאים יוכלו להגן על שרשראות אספקה ולשפר את שביעות רצון הלקוחות ורשויות תחבורה יוכלו לזהות כל דבר, חל מילדים שהלכו לאיבוד, דרך תאונות ועד כבודה שאינה נמצאת במקומה.

"מעבד Hailo-15 מייצג התקדמות בסקלביליות ובכדאיות של בינה מלאכותית במכשירי קצה", הכריז אור דנון, מנכ"ל Hailo. "השקה זו ממנפת את עמדת ההובלה שלנו בפתרונות קצה, שכבר נפרסו על ידי מאות לקוחות ברחבי העולם; הבשלות של טכנולוגיית ה-AI שלנו וחבילת התוכנה המקיפה שלנו יאפשרו לשלב בינה מלאכותית עתירת ביצועים בתוך מצלמות".
באמצעות השילוב של יכולות AI גבוהות ביותר במצלמות, Hailo מספקת מענה לביקוש הגובר בשוק ליכולות מתקדמות של עיבוד וידיאו ואנליטיקה במכשירי קצה. קיבולת ה-AI הגבוהה ביותר מאפשרת המצוידות ב-Hailo-15 לבצע הרבה יותר אנליטיקת וידאו, להריץ כמה משימות בינה מלאכותית במקביל, ובכלל זה זיהוי מהיר יותר ברזולוציה גבוהה כדי לאפשר לזהות עצמים קטנים יותר ורחוקים יותר ברמת דיוק גבוהה יותר ועם פחות התראות שווא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה