דיגיטל וטק

פייבר משיקה כלי חדש לניהול פרויקטים: האם הוא מתאים לחברה שלכם?

פייבר משיקה כלי חדש שיסייע לחברות גדולות, עם תקציבים גדולים, לנהל את הפרילנסרים שהיא מעסיקה בעזרת מנהל פרויקטים שגם יגייס את העובדים מרחוק וגם ינהל את הפרויקט מההתחלה ועד הסוף
מערכת ice | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
חברת פייבר (Fiverr) מודיעה היום (ג') על השקתו של כלי חדש שיסייע ללקוחות עסקיים לנהל פרויקטים בעזרת מנהל פרויקטים שינהל עבורם את הכול מא' ועד ת'. מנהל הפרויקט החדש יהיה גם אמון על הקמת צוות פרילנסרים לביצוע העבודה והוא זה שיתקשר מולם.
השירות החדש של פייבר מותאם כרגע ללקוחות גדולים המנהלים פרויקטים מורכבים ובתקציב גבוה. שיחת הייעוץ עם המנהל היא חינמית ותאפשר לשני הצדדים להבין ולמפות את צרכי הלקוח לפני תחילת העבודה. הכלי החדש מגיע כחלק מהשירות שהשיקה החברה בשנת 2020, אשר מיועד להעניק פתרונות עסקיים לחברות שרוצות לשלב שירותים מקצועיים של פרילנסרים בפרויקטים שלהן.
שי-לי שפיגלמן, העומדת בראש היחידה העסקית בפייבר מסרה: "מנהל הפרויקט משמש כמנהל של צוות פרילאנסרים איכותי, והוא דואג שכולם יעבדו יחד בשיתוף פעולה להצלחת הפרויקט. שירות ה-Project Partner נותן מענה ליותר ויותר עסקים ומנהלים מגייסים שפונים כיום לפייבר בחיפוש אחרי כוח אדם לפרויקטים מורכבים מהסוג שמצריך שיתוף פעולה בין מספר פרילנסרים מקטגוריות שירותים שונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה