דיגיטל וטק

מאסק ממשיך להסתבך: מדוע הסיר פיצ'ר שמסייע לאנשים אובדניים?

טוויטר ואילון מאסק ממשיכים להסתבך: הרשת החברתית הסירה בימים האחרונים פיצ'ר שמקדם קווים חמים למניעת התאבדויות ואמצעים דומים בתחום, כאשר על פי דיווחים ההוראה התקבלה ישירות מהבעלים החדש, אילון מאסק
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
טוויטר ואילון מאסק ממשיכים להסתבך: הרשת החברתית הסירה בימים האחרונים פיצ'ר שמקדם קווים חמים למניעת התאבדויות ואמצעים דומים בתחום, כך על פי דיווח היום (ראשון) בסוכנות הידיעות רויטרס, שם נטען כי מקורבים סיפרו שההוראה התקבלה ישירות מהבעלים החדש, אילון מאסק.
לא היה שום דיווח או רמז שהפיצ'ר הולך להיעלם מהרשת החברתית. המאפיין, הידוע כ-#ThereIsHelp, היה מופיע בראש חיפושים ספציפיים אחר ארגוני סיוע בארצות שונות, הקשורים בשורת נושאים כמו בריאות הנפש, טיפול באיידס, חיסונים, ניצול מיני של ילדים, קורונה, אלימות מגדרית, אסונות טבע וחופש הביטוי.
במייל ששלחה לרויטרס טענה אלה אירווין, שהיא הממונה על האמון והבטיחות בטוויטר, כי "החברה "מתקנת ומשפרת את המאפיין, אשר הוסר רק באופן זמני. אנו מצפים שהוא ישוב בשבוע הבא". עוד סיפרה כי "גוגל באמת עושה עבודה טובה בנושא בתוצאות החיפוש שלה, ואנחנו למעשה מחקים חלק מהגישה שלה בשינויים שאנו עושים. אנחנו יודעים שהמאפיין הזה עוזר במקרים רבים, ואנחנו רק רוצים לוודא שהוא פועל כשורה וממשיך להיות רלוונטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה