דיגיטל וטק

קניתם אייפון? כדאי לכם לעדכן אותו מייד

אפל שחררה עדכון שלישי למכשירי אייפון תוך פחות מחודש, המיועד בעיקר לתקן תקלות בסדרת המכשירים החדשה שלה, אך גם לסגור פרצה שעלולה לחסום משתמשים מגישה לאפליקציית המייל
יאיר מור | 
אייפון (צילום unsplash)
אם קניתם אייפון חדש בשבוע וחצי שעברו מאז ההשקה בישראל, לאפל יש בשורה עבורכם: ביממה האחרונה היא שחררה עדכון נוסף למערכת ההפעלה iOS - גרסה 16.0.3, העדכון השלישי לתוכנה תוך פחות מחודש, שמטרתה ככל הנראה לתקן תקלות שרובן היו במכשירים החדשים מסדרת אייפון 14.
לפי דיווחים, העדכון החדש כולל תיקון לאיטיות בהתראות מאפליקציות ואפילו אלו של שיחות קוליות נכנסות; הגברה של עוצמת השמע בשיחות בעת שימוש באפשרות החיבור של האייפון לרכב (CarPlay), שלפי משתמשים רבים היתה כל כך חלשה שאי אפשר היה לשמוע דבר בעת נהיגה; בנוסף, תוקנה גם איטיות בהחלפה בין מצבי צילום באפליקציית המצלמה המובנית.
תיקון נוסף, שתקף לכל מכשירי אפל החל מאייפון 8, סוגר פרצת אבטחה באפליקציית המייל המובנית של אפל. לדברי החברה, מיילים שמכילים קוד מסוים הובילו למתקפת מניעת שירות מבוזרת - או, במלים אחרות, לעומס וקריסה של האפליקציה, כך שהשמשתמש לא יוכל לגשת למיילים שלו מהאייפון. כעת הבעיה הזו נפתרה.
כדי להוריד את העדכון החדש, בדקו זמינות עדכונים במסך עדכוני המערכת שתחת תפריט ההגדרות -> "כללי" -> "עדכוני תוכנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה