דיגיטל וטק

מערכת iOS 16 החדשה כבר כאן: אלו החידושים המסקרנים

מערכת העדכון החדשה שיצאה לשוק היום כוללת שלל פיצ'רים מועילים; אחד היתרונות הגדולים הוא שכל בעל אייפון (מסוג אייפון 8 ומעלה) יוכל להתקין את התוכנה עמוסת החידושים, שרבים ציפו לה. משתמשים יוכלו לערוך iMessages, לבטל שליחה, לתזמן דואר אלקטרוני ועוד
מערכת ice | 
אייפון (צילום pixabay)
סוף סוף הוא הגיע: אפל פרסמה היום (שני) את עדכון התוכנה החדש והגדול שלה לאייפון - iOS 16. העדכון כולל הרבה תכונות חדשות והוא זמין לכל מי שיש לו אייפון 8 ומעלה.
אפל משחררת עדכוני תוכנה גדולים מדי שנה כדי לשמור על רעננות האייפון. ובניגוד לאנדרואיד של גוגל, הוא זמין עבור כל המכשירים הנתמכים בו-זמנית. העדכון של השנה הוא עדכון גדול, עם מסך נעילה חדש לגמרי שניתן להתאים אישית עם גופנים ווידג'טים, שקודם לכן הודח למסך הבית.
בין השינויים הרבים, הנה כמה מהדגשים שכדאי להכיר:
• ערוך ובטל שליחת iMessages: משתמשים יכולים לערוך או לבטל שליחת הודעה ב-iMessage תוך חלון זמן של 15 דקות  מרגע שליחתה. המשתמש השני יוכל לראות שההודעה נערכה או הוסרה.
• תזמן מיילים מבעוד מועד: אפליקציית הדואר המובנית באייפון תאפשר למשתמשים לתזמן הודעות דוא"ל לשליחה מאוחר יותר. יש גם תכונת חיפוש חדשה ופונקציונלית יותר שלדברי אפל מציעה "תוצאות מדויקות ומלאות יותר". גם כאן יש אפשרות חדשה לבטל שליחה.
• הודעות טקסט קבוצתיות טובות יותר עם משתמשי אנדרואיד: משתמשי אנדרואיד יראו סוף סוף את תגובות ה-Tapback של משתמשי iMessage, כמו צחוקים, לבבות ועוד, בתוך שרשראות טקסט. זה אומר שלא תקבלו את התגובות כהודעות נפרדות. זה אמור להיות שיפור עצום עבור משתמשי אייפון שמחליפים הודעות עם משתמשי אנדרואיד.
• הכתבה חכמה יותר למכשיר: הכתבה חכמה יותר מאפשרת לך לומר טקסטים למכשיר, תוך שהאפליקציה מנקדת אותם אוטומטית בפסיקים, נקודות, סימני שאלה ואפילו אימוג'י - אמרו משהו כמו "אימוג'י פנים מאושרים" וזה יתווסף לטקסט.
• בדיקת בטיחות: זה מאפשר למשתמשים לכבות במהירות את כל השירותים והאפליקציות, כגון מיקום, שיתוף עם אחרים, כגון בני משפחה. אפל מסרה כי Safety Check תוכנן בשיתוף עם קבוצות נשים ויקל על המשתמשים להישאר פרטיים או להגן על נתונים אישיים ובטיחות בעת עזיבת מערכות יחסים פוגעניות.
• שליטה בהתראות בדרכים חדשות: הודעות מופיעות כעת בתחתית המסך כאשר הטלפון שלך נעול, ותוכל להסתיר אותן בקלות כדי להרחיק אותן. באופן דומה, אתה יכול לשנות את מצב הפוקוס שלך, כדי להשתיק התראות מסוימות כשאתה ישן, בעבודה או בחופשה, על ידי הקשה והחזקה של מסך הנעילה.
• מסכי נעילה הניתנים להתאמה אישית: משתמשים יוכלו להוסיף ווידג'טים קטנים יותר עם נתונים בזמן אמת למסך הנעילה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה