דיגיטל וטק

מי שקנה טלוויזיה של החברה הזו – לא צריך פלייסטיישן

אם יש לכם טלוויזיה של LG – אתם לא צריכים קונסולת משחקים או מחשב גיימינג. החברה הודיעה כי היא מוסיפה לטלוויזיות שירותי הזרמת משחקים המאפשרים גישה למאות משחקים תמורת תשלום חודשי קבוע
יאיר מור | 
גיימינג (צילום פלאש 90)
יצרנית הטלוויזיות השנייה בגודלה בעולם הכריזה היום (שני) על שדרוג לטלוויזיות החכמות שלה, בניסיון לעודד אנשים לראות בטלוויזיות חכמות לא רק תחליף לרכישת טלוויזיה וסטרימר בנפרד, אלא גם תחליף לקונסולות משחקים כמו פלייסטיישן של סוני ואקס-בוקס של מיקרוסופט.
לפי הודעתה של LG, החל מהיום היא מתחילה לשדרג את כל הטלוויזיות החכמות המריצות את מערכת ההפעלה העדכנית שלה, WebOS 6, ולהוסיף למסך הבית שלהן את מה שהיא קוראת לו Gaming Shelf, או בתרגום חופשי "מדף הגיימינג" – מעין ריכוז של תוכן מתחום המשחקים וקידום שלו על מסך הטלוויזיה, לצד סרטים וסדרות משירותי VOD וערוצים משירותי OTT.
אך העדכון הזה הוא רק ה"סיפתח" למהלך כולל של החברה לקידום משחק על מסכי הטלוויזיה שלה: במהלך החודש הקרוב יגיע לאותם דגמים במדינות אוסטריה, בריטניה, גרמניה, צרפת ושווייץ שירות הזרמת המשחקים Blacknut, המציע מאגר עצום של כ-500 משחקי מחשבים וקונסולות שניתן לשחק דרכו בהזרמה ישירה לטלוויזיה. כל מה שצריך הוא לחבר אליה בקר אלחוטי (ויש המוני בקרים כאלה, כולל אלה שהגיעו עם קונסולות מהדור הקודם – מה שאמור לחסוך לשחקנים שדרוג לדור החדש), ולפתוח מנוי בשירות, שמחירו 16 דולר בחודש. בישראל ויתר העולם אמורה האפשרות הזו להיפתח בתחילת השנה הבאה.
בנובמבר יצטרף גם שירות Utomik לממשק הטלוויזיות של LG. השירות הזה נחשב גדול יותר, וכולל מאגר של קרוב ל-1,400 משחקים במחיר של 7 אירו לחודש לשחקן בודד או 10 אירו לחודש לחבילה משפלתית עם 4 שחקנים – אך נכון לרגע זה רובם המוחלט מוצעים להורדה למחשב, ולכן אינם רלוונטיים לטלוויזיות. עבור אלו הוא מציע הזרמה של כ-100 משחקים, אך סביר להניח שהמספר יגדל עם הזמן ליותר ויותר משחקים מהמאגר, כך שגם הוא יציע מאות משחקים למשתמשי טלוויזיות. בטלוויזיות של סמסונג השירות הזה משולב מזה מספר חודשים, ובחודשים הקרובים הוא יגיע כאמור גם לאלו של LG.
שני השירותים הללו יצטרפו ל-GeForce Now של Nvidia ו-Stadia של גוגל (שצפוי להיעלם בקרוב, אך לא להיסגר – גוגל פשוט תציע אותו לחברות, כך ש-LG, למשל, תוכל לספק את השירות תחת שמה אם תצליח לחתום על הסכמים להזרמת משחקים דרכו), שכבר קיימים בטלוויזיות של LG. המטרה, כאמור, היא עידוד של רכישת מסכים מתקדמים כתחליף לקונסולות ומחשבי גיימינג כאשר יותר ויותר משחקים מתקדמים נגישים מכל מכשיר המחובר לאינטרנט מהיר תמורת תשלום חודשי כולל ללא צורך לרכוש כל משחק בנפרד.
LG אינה יצרנית הטלוויזיות החכמות היחידה שמתקדמת לעבר המטרה הזו. כאמור, המתחרה השולטת בשוק, סמסונג, רודפת גם היא אחרי המטרה הזו במרץ, וכבר הצליחה לאחרונה לרשום הישג ענק כאשר מיקרוסופט הסכימה לאפשר לטלוויזיות שלה להזרים משחקים משירות הענן שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה