דיגיטל וטק

גלקסי Z Fold4 מגיע לישראל – איפה הכי משתלם לקנות?

הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג הוא המכשיר היקר בישראל – אבל כמובן שלא בכל החנויות הוא יקר באותם מידה. מי מציע אותו במחיר הכי פחות יקר, איפה תקבלו עט לציור וכתיבת הודעות כמו על נייר ולמה רק חנות אחת מציעה את המכשיר עם אחסון שלא ייגמר לכם מהר?
יאיר מור | 
סמסונג גלקסי Z פולד 4 (צילום יח"צ)
אם יש לכם אובססיה למכשירים ניידים ומסכים גדולים, Galaxy Z Fold4, הדור הרביעי בסדרת הסמאטרפונים-שהופכים-לטאבלטים מבית סמסונג, הוא ככל הנראה מה שחיכיתם לו. עם גוף דק יותר מקודמו, מצלמות טובות יותר והבטחה לציר עמיד יותר ותיקון אחד במחיר מסובסד במקרה של שבר במסך – בתוספת העט שמגיע השנה כחלק מערכת המתנה למי שמזמין את המכשיר מראש מייבוא רשמי – מדובר בהצעה מנצחת למי שיש לו כיסים עמוקים, תרתי משמע (וסלחו לנו על הבדיחה הנדושה).
אבל כמה עולה התענוג? בימים שמאז ההכרזה על גלקסי זי פולד4, חרשנו את הרשת הישראלית ואספנו את מחירי המכשירים בכל החנויות המוכרות, והרי התוצאות לפניכם:
הפרט הראשון שבולט לעין הוא הטור הכמעט ריק של מחירי הגרסה העליונה של המכשיר – זו שמציעה אחסון בנפח של טרה-בייט, שמבטיחה שיהיה לכם מספיק מקום לכל האפליקציות, התמונות והסרטונים למשך שנים. הסיבה לכך היא שמדובר בגרסה שסמסונג מגדירה כבלעדית לה – כלומר, היא אינה נמכרת אצל משווקים חיצוניים, אלא רק אצל החברה עצמה. בארץ אפשר לרכוש אותה בחנויות סמסונג הממותגות המופעלות על ידי סאני – החנויות הפיזיות ואתר סמסונג ישראל – במחיר של 7,700 שקל, שהופך את המכשיר היקר בישראל ממילא ליקר אף יותר. מצד שני, הוא היחיד שמציע נפח אחסון כזה. ומסך כזה. ועט כזה. הבנתם את הרעיון.

הגרסה הבסיסית ביותר, המגיעה עם 256 גיגה-בייט של אחסון, הכי זולה ברשתות דינמיקה, הוט מובייל ופלאפון – אך תנאי הרכישה אינם זהים, כאשר פלאפון מציעה רק 6 תשלומים בלי ריבית, לעומת 24 בדינמיקה ו-36 בהוט מובייל.
גרסת הביניים, בעלת אחסון בנפח 512 גיגה-בייט, נמכרת במרבית הרשתות הגדולות, אם כי לא בכולן, כאשר הזולות ביותר במקרה הזה הן בסט מובייל, מחסני חשמל וקיי.אס.פי – שכולן גם מציעות 36 תשלומים בלי ריבית.
גם כאן, כמו בכתבה על מחירי גלקסי זי פליפ4, נציין כי באג ומחסני חשמל מציעות שני סוגים של פרישה לתשלומים: באשראי או דרך השירות החוץ-בנקאי בלנדר – אך האפשרות האחרונה כרוכה בריבית; כמו כן, גם כאן כל הרשתות תנסינה לטעון שאצלן תקבלו ערכות השקה "VIP", או "בלעדיות", או "מיוחדות", או כל מיני שקרים אחרים. בפועל, כל המשווקים בייבוא רשמי מחויבים על ידי סמסונג עצמה להציע בדיוק את אותה חבילה: אוזניות Galaxy Buds Live דמויות השעועית, שככל הנראה הפופולאריות הירודה שלהן (שוב, למרות שמדובר באוזניות טובות מאוד) גרמה לחברה להיתקע עם מלאי ענק, שהוביל לביטול השקת דורות עתידיים שלהן וגורר מכירות שלהן במחירי הפסד וחלוקה שלהן לכל מי שרק מוכן לקחת מוצר אחר של סמסונג, לצד מטען אלחוטי כפול וכיסוי מיוחד הכולל גם עט (אם כי לא העט המתקדם שנמכר בנפרד במחיר בלתי-שפוי כמעט כמו של המכשירים שתומכים בו). לכן, השיקול היחיד בבחירת הרשת בה תרכשו המכשיר צריך להיות המחיר והפרישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה