דיגיטל וטק

פייסבוק סוף סוף נותנת לנו את מה שביקשנו, בערך

הרשת החברתית נכנעה לתחינות המשתמשים בשנים האחרונות להחזיר את הפיד הכרונולוגי, והוסיפה הפרדה בין החברים, הקבוצות והעמודים – אבל זה לא יחליף את ההמלצות והפרסומות בפיד הראשי

יאיר מור | 
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק)
מנכ"ל מטא (לשעבר פייסבוק), מארק צוקרברג, הודיע לפני שעה קלה כי הרשת החברתית המרכזית של החברה, פייסבוק, תציע החל מהיום את אחת התכונות המבוקשות ביותר בשנים האחרונות: פיד שמציג רק את הפוסטים שהמשתמשים ביקשו לראות, בסדר הפוך לזה בו פורסמו.
הפיד החדש לא מחליף את הקיים, אלא נמצא בלשונית נפרדת שמוצגת עבור משתמשי אנדרואיד בסרגל הכלים שבראש האפליקציה, ועבור משתמשי אייפון בסרגל הנמצא בתחתית המסך. לא מדובר בפיד אחד, אלא ארבעה נפרדים: הראשון מציג פוסטים מפרופילים שסומנו על ידי המשתמש כמועדפים; השני מציג פוסטים מחברים בלבד; השלישי מקבוצות שבהן המשתמש חבר; והרביעי מעמודים שהמשתמש נרשם אליהם.
צוקרברג ציין כי מדובר ב"אחת התכונות המבוקשות ביותר" מצד משתמשי הרשת החברתית – הצהרה שהיא כנראה לשון ההמעטה של העשור, שכן מאז שינתה החברה את הפיד הראשי כך שיציג יותר "המלצות" ופרסומות משתמשיה מעולם לא הפסיקו להתלונן ולהתחנן לאפשרות לחזור לפיד כרונולוגי כפי שהיה בשנות הפעילות הראשונות שלה.
עם זאת, לא רק שהפיד החדש לא מחליף את זה שפייסבוק מחליטה באופן שרירותי מה להציג בו ובאיזה סדר, ודורש מספר לחיצות להצגה לאחר כל הפעלה של האפליקציה, אלא שהוא גם יציג פרסומות בדיוק כמו הפיד הרגיל.
מבדיקת אתר ice נראה שהפיד החדש טרם הפך לזמין עבור משתמשים בישראל. ככל הנראה הוא יהפוך לזמין כאן בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה