דיגיטל וטק

טוויטר מדאיגה את נשיא ארה"ב, טראמפ יחזור בזכות מאסק?

שאלות רבות נשאלו מרגע השלמת העסקה בה רכש האיש העשיר בעולם את הרשת החברתית עבור 44 מיליארד דולר, כולל האם חזרת הנשיא לשעבר שהורחק אפשרית. בסביבת הנשיא המכהן מודאגים וטוענים: "ההתחשבנות עם טוויטר עוד תגיע"
מערכת ice | 
טראמפ נגד טוויטר (צילום istock, Gage Skidmore)
לא פחות מ-44 מיליארד דולר הוציא אמש (שני) אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, כדי לרכוש את טוויטר, הרשת החברתית שצמחה בשנתיים האחרונות משמעותית. עבור חלק מדובר בבשורה גדולה עם טענות כי כעת לא תתבצע 'השתקה' לכאורה של קולות מסוימים כשמנגד טוענים כי הפיכת החברה לפרטית תביא לאסון.
מאסק עצמו הצהיר לאחר הרכישה: "חופש ביטוי הוא אבן תשתית של דמוקרטיה מתפקדת, וטוויטר היא כיכר העיר הדיגיטלית, בה מתדיינים על עניינים חיוניים לעתיד האנושות".

עוד הוסיף: "אני רוצה להפוך את טוויטר לטובה מאי-פעם על-ידי שדרוג המוצר בפיצ'רים חדשים, והפיכת האלגוריתם לקוד פתוח להגברת האמון, והבסת בוטי הספאם, ואימות כל בני-האדם. לטוויטר פוטנציאל עצום – אנו מצפה לעבוד עם החברה וקהילת המשתמשים לממשו".
השם החם שעלה בעקבות העסקה, הוא של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שהורחק מהרשת החברתית לאחר הבחירות האחרונות לנשיאות בעקבות טענות כי הוא מפיץ פייק ניוז ומסית דרך הפלטפורמה, אלא שנראה כי חרף הרכישה של מאסק, הוא צפוי להשאר בחוץ.
 
בפוקס ניוז, דיווחו כי בתגובה לרכישה של מאסק שהבטיח כי יהפוך את טוויטר לדמוקרטית יותר, טראמפ עדיין הצהיר כי אין בכוונתו לפתוח חשבון חדש והוא יישאר ברשת החברתית שייסד 'האמת', שצברה לאט לאט תאוצה בארצות הברית ונחשבת לחתרנית במיוחד וללא פילטרים.
עוד לפני התשובה של טראמפ, הדיווחים ב-CNBC גרסו כי בסביבתו של הנשיא המכהן ג'ו ביידן עוקבים מקרוב אחר רכישת טוויטר של אילון מאסק, חלק מהצוות של ביידן חוששים יותר ויותר שמנכ"ל טסלה יאפשר לטראמפ ולפעילים רפובליקנים אחרים שנאסרו לטוויטר לחזור לפלטפורמה. "הרפובליקנים בזים לטוויטר במשך זמן רב. יום ההתחשבנות הגיע", אמרו בצד הדמוקרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה