דיגיטל וטק

החברה של היזם הישראלי תחת מתקפה: מה גרם לסערה?

אירוע בכנס סייבר שאירחה Palo Alto Networks הוביל לתגובות קשות ולהתנצלות פומבית ממנכ"ל החברה. מה קרה באירוע שגרם לזעזוע בתעשייה, ומה המסר שעורר את הזעם? החברה מנסה לתקן את הנזק, אך האם זה מספיק?
רפאל בן זקרי |  1
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
חברת אבטחת הסייבר Palo Alto Networks, שהוקמה בידי היזם ניר צוק, מתמודדת בימים האחרונים עם ביקורת חריפה בעקבות אירוע שבו שתי נשים הצטלמו עם אהילי תאורה על ראשן במהלך אירוע "Happy Hour" בכנס סייבר שאירחה החברה. האירוע, שאורגן על ידי CyberRisk Collaborative ונתמך על ידי Palo Alto, הזכיר תקופות בעייתיות מתערוכות טכנולוגיה בעבר, שבהן נשים שימשו כ"קישוטים" באירועים.
מנכ"ל Palo Alto Networks, ניקש ארורה, פרסם לאחר מכן התנצלות פומבית בפוסט ברשת החברתית לינקדאין, שבו הדגיש כי המיצג אינו עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ואינו משקף את השאיפה שלה לתמוך ולחגוג את מקומן של נשים בתחום אבטחת הסייבר. ארורה הוסיף כי החברה מחויבת לקדם סביבת עבודה מכבדת ומכילה לכל העובדים, ובמיוחד לנשים בתעשייה.

קרדיט: Sean Juroviesky
האירוע גרם לזעזוע בקרב משתתפים בתעשייה, שהביעו אכזבה ממדיניות שאינה תואמת את הערכים המוצהרים של החברה. Palo Alto Networks מנסה לתקן את הנזק שנגרם על ידי חיזוק המחויבות שלה לשוויון והכלה בתעשייה חשובה זו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    HOW CAN I GET A JOB THERE
    yANKI 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    NEED A JON IN PALO ALTO IN 300K A YEAR PLEASE CALL ME
    סגור