דיגיטל וטק

גוגל בצרות? זו הטכנולוגיה של OpenAI שצפויה להרעיד את השוק

OpenAI מתכננת להשיק מנוע חיפוש חדש, בדומה לגוגל, אשר במרכזו תעמוד טכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת של החברה. בריאיון שערך המנכ"ל סם אלטמן עם לקס פרידמן, בלוגר אמריקני, הוא אמר: "אם אנחנו יכולים לבנות מנוע חיפוש טוב יותר מזה של גוגל, זה משהו שאנחנו צריכים לעשות"
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
OpenAI, אחת מחברות הבינה המלאכותית הגדולות בעולם, מתכננת להשיק ב-9 במאי מנוע חיפוש חדש אשר יתבסס על הטכנולוגיה של החברה. בכך למעשה החברה מתכוונת "לפלוש" לתחום שעד כה המתחרה העיקרית הייתה גוגל. בריאיון שערך המנכ"ל סם אלטמן עם לקס פרידמן, בלוגר אמריקני, הוא אמר: "אם אנחנו יכולים לבנות מנוע חיפוש טוב יותר מזה של גוגל, זה משהו שאנחנו צריכים לעשות".
ChatGPT, הכלי שפיתחה החברה, כבר משולב במנוע החופש בינג, אך הוא עדיין לא מושלם. הוא סובל ממידע שגוי אותו הוא מציג למשתמשים כאמיתי ובכך גורם להם להיעזר ולאמת את אי הדיוקים עם גוגל, מה שלמעשה יוצר כפילות. עם זאת, התוכנה החדשה שמתכננת ענקית הבינה המלאכותית תהיה דומה לזו של גוגל (ג'ימיני). אחת הבעיות בבינה היא שהמידע הוא אינו מעודכן, כלומר שהמערכת מקבלת מידע עד תאריך מסוים, ואם תחפשו מידע שקרה לאחר מכן – הוא נחשב כאילו אינו קיים. לכך OpenAI  תנסה לספק פתרון.
 
הדרך לעשות זאת היא באמצעות חיבורים הבוטים לאינטרנט, אשר יסרקו את המידע ויעדכנו אותו בכל זמן נתון. עדיין לא ידוע האם החברה אכן תצליח להשיק מנוע חיפוש שיתחרה בגוגל, אך בהחלט מדובר בבשורה עתידית שעשויה לשנות את כללי המשחק בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה