תרבות ופנאי

סטטיק עומד בהבטחתו לעדי ביטי: השיר החדש של השניים נחשף

הזמרת עדי ביטי, שהשתתפה בשנה שעברה ב"זמר במסכה", והגיעה למקום השני, קיבלה מסטטיק הבטחה עתידית כי השניים עוד יעבדו יחד בעתיד. כעת, נודע כי היוצר מגשים את הבטחתו לזמרת והשניים מקליטים בימים אלה שיר משותף 

מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)
סטטיק שאמר לביטי לפני שנה בתכנית "הזמר במסכה" כי השניים עוד יעבדו יחדיו, מקיים את הבטחתו, בימים אלו השניים עובדים על שיר חדש משותף. השיר יהיה חלק מהאלבום השני של סטטיק, שצפוי לצאת בקרוב. כזכור, ביטי שנחשפה תחת המסכה של הדגה הצליחה לשגע את הזמר שהציע לה הזדמנות גדולה.
רגע לפני שנחשפה בתוך המסכה, אמר סטטיק: "דגה, אנחנו סופר גאים בך. את כל כך ראויה, זמרת מדהימה. כבשת אותנו פעם אחר פעם ולימדת, לפחות אותי, שיעור לחיים - אני מרגיש שהרעש הסתיר לנו את הזמרת המצוינת שאת".
עוד אמר לה סטטיק: "אני חייב להגיד לך משהו עדי, אני חייב לעבוד איתך אחרי כל החוויה הזו". כזכור, על הזמרת עברו שנים לא קלות בכלל. בשנת 2018 נעצר אביה, רונן ביטי, בחשד שיצר קשר עם מעריצות קטינות של בתו, והעלה הצעות מיניות. 
באוגוסט 2019 חתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות שבו הודה במעשים מגונים והטרדות מיניות והורשע על פי הודאתו. בית המשפט גזר עליו תשעה חודשי עבודות שירות מאוחר יותר הוחמר עונשו, בוטלו עבודות השירות והוטלו עליו 20 חודשי מאסר בפועל. בהמשך קוצר עונשו לתשעה חודשים והוא שוחרר בפברואר 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה