תרבות ופנאי

קניה ווסט הקליט סרטון עבור העם היהודי - מה המסר שלו?

הראפר, שידוע בדעותיו ואמירותיו האנטישמיות, הקליט לאחרונה סרטון באורך של לא פחות מ-40 דקות, ובו הוא מתנצל עבור העם היהודי. הסרטון עתיד להתפרסם לרגל יציאת אלבומו ב-9 בפברואר, אך לא ברור לגמרי הקשר בין ההתנצלות לאלבום
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
קניה ווסט הוא אחד הראפרים השנויים במחלוקת בעולם – כאשר הוא מחד גיסא מרבה לפרסם אמירות אנטישמיות, ומאידך גיסא חוזר בו פעמים רבות ומרבה להתנצל. על פי מקורות מחו"ל, וסט הקליט לאחרונה סרטון התנצלות ארוך במיוחד (כ-40 דקות!) לעם היהודי – בו הוא מדבר ישירות למצלמה.
אתר TMZ פרסם כי מקורות טוענים שהסרטון מיועד לצאת לקראת האלבום של הזמר ב-9 בפברואר, אך לא בדיוק ברור מה הסיבה המדויקת להתנצלות, והאם מדובר באקט שיווקי שנועד לקדם את המוזיקה שלו, או באקט פוליטי – שעשוי לעזור לו מבחינת התדמית הרעה שנוצרה לו בעולם.
כזכור, לאחרונה וסט העלה פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו, בטקסט בעברית עילגת, ובו ביקש סליחה מהעם היהודי על כל האמירות האנטישמיות שלו. "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכנת שנגרמה על ידי מילות או פעולותיי (טעות במקור, מ"א). סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות".  אין ספק כי הראפר חייב לעם היהודי התנצלות רצינית במיוחד, לאחד אירועים מכוערים בהם יצא באמירות גזעניות ומביכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה