תרבות ופנאי

גל גדות מתרגשת: אחרי שלוש בנות - מין העובר נחשף

לאחר שהביאה לעולם שלוש בנות: אלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2), מקורבים לגל גדות ובעלה ירון ורסנו חשפו כי הזוג הנרגש מצפה לבת נוספת
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
גל גדות הצליחה לשמור בבטן במשך זמן רב את סוד ההיריון הגדול, תרתי משמע. בכל זאת, זמן קצר אחרי פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' היא חשפה את הבשורה המרגשת כי היא מצפה לבן או בת מספר ארבע, יחד עם בעלה ירון ורסנו. כעת, מותר כבר לספר את מין העובר - למשפחה האהובה תצטרף בת.
לפי דיווח של ליאורה גולדנברג-שטרן מ-TMI, לזוג המאושר יש כבר שלוש בנות: אלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2), אבל כנראה שהגורל בחר שלא להחליף סוס מנצח, ולהמשיך עם קו הבנות. אין ספק כי העובדה שגדות ממשיכה להרחיב את התא המשפחתי ובו זמנית לטפח קריירה הוליוודית מצליחה היא ראויה לציון. רק לאחרונה היא זכתה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר (כשגילמה את הדמות הראשית ב"לב של אבן") מטעם הטקס "2024 People’s Choice Awards".
כזכור, רק לאחרונה אמרה השחקנית הראשית בסרט ברבי: "רציתי שגל גדות תשחק את התפקיד הראשי בסרט "ברבי", לא חשבתי שאני מתאימה". בהמשך היא חשפה כי היא הייתה בטוחה שגדות היא המתאימה ביותר לתפקיד הראשי, ורק אחרי שזו סירבה, מפיקת הסרט המצליח שכנעה את רובי שהיא זו שצריכה לגלם את הדמות הראשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה