תרבות ופנאי

טיילור סוויפט עזבה באמצע טקס "גלובוס הזהב" – זו הסיבה

אמש (ראשון) התקיים הטקס הנוצץ "גלובוס הזהב" ה-81, בו נכחו כל הכוכבים הנוצצים וביניהם הזמרת טיילור סוויפט ואיתה שיא המכירות הגבוהים בעולם המוזיקה. טיילור שנצפתה בשמלת גוצ'י מנצנצת ללא בן זוגה טראוויס קלסי, ישבה לצד חברתה הטובה סלינה גומז.

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
ערב מטלטל עבר על הכוכבת טיילור סוויפט שנכחה בטקס. בין האירועים שחוותה: מעקיצת המנחה, עד לחסרונו של בן זוגה החדש ועד למתיחות בין קיילי ג'נר לחברתה הטובה סלינה גומז. אבל מה שגרם לה לעזוב את הטקס מוקדם, היה הפסד הפרס על הישגי הקולנוע אותו קיבל הסרט "בארבי". בנוסף, המעריצים שמו לב שזמן קצר אחרי הפסד הפרס של סוויפט בקטגוריה, היא נעלמה מעיני המצלמות.
לאחר היעלמותה המסתורי מהטקס, אחד המעריצים כתב "אני חושב שטיילור סוויפט עזבה, אני לא רואה אותה בקהל". עוד מעריץ תהה האם זה בגלל הבדיחה של המנחה על הזוגיות החדשה של הזמרת, שנשארה אדישה בזמן הבדיחה, ובמבט קפוא לגמה מהמשקה שלה.
טיילור שזכתה ב-2023 לזמרת השנה, הפסידה בקטגוריה חדשה על הישג קולנוע וקופה לסרט "בארבי", וככל הנראה כוכבת עטורת הפרסים עזבה בשל כך את הטקס. עוד שמו לב המעריצים שטיילור נמצאת שוב באמצע מתיחות בין שתי כוכבות: סלינה גומז, וקיילי ג'נר. למרות הכל לפי התמונות והסירטונים נראה שטיילור מאוד נהנתה בטקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה