תרבות ופנאי

"מלאכים באמריקה": אסקפיזם סוחף שלא כדאי לפספס

איזה כיף שהתיאטרון חזר ועולם התרבות לאט לאט מתאושש: חלקו השני של המחזה המוכר העוסק במגפת האיידס בניו-יורק בשנות ה-80, מציג בימים אלו בתיאטרון הקאמרי מציב רף חדש וגבוהה להצגות בארץ. אנסמבל השחקנים הוא פנומנלי ודמותה של מיה לנדסמן פשוט יוצא מהכלל

מערכת ice |  1
הצגה (צילום @idodc1 רשת X)
בעוד שאנחנו עדיין מתקשים להתעורר מהסיוט של המתמשך של מלחמת חרבות ברזל, ודווקא בגלל העובדה שהלב שלנו "שבוי בעזה" עם החטופים, נראה שעם ישראל זקוק יותר מתמיד לאסקפיזם משובח. 
חלקה השני של הצגת המופת, "מלאכים באמריקה", פנטזיה טרגית קומית מסעירה, שמתרחשת בימי השיא של מגיפת האיידס בניו-יורק של סוף שנות השמונים, כעת על במת הקאמרי בהפקה מרהיבה, בהשתתפות תזמורת המהפכה, בניצוחו של רועי אופנהיים.
ההצגה מגוללת את סיפורם של פריור, ג'ו, לואיס, הרפר ורוי שמשיכים לנוע בין אהבה, אובדן ובדידות, בניסיונם לאסוף את השברים ולמצוא נחמה בעולם של תוהו ובוהו. מערכות יחסים שלא היינו מעלים על דעתנו קורמות עור וגידים, וסיפוריהם נקשרים זה בזה במהירות.
למרות שההצגה עורכת כשלוש וחצי שעות, המשחק המתוחכם של הקאסט פשוט מהפנט את הצופים וגורם לזמן פשוט לטוס. הצפייה מגיל 16 ומעלה בשל העובדה שההצגה כוללת עירום. צוות השחקנים המרשים כולל את נדב נייטס, אביגיל הררי, יואב לוי, אלעז אטרקצ'י, שהם שיינר, עירית קפלן, מיה לנדסמן, דודו ניב, מתן און ימי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה, נדע להחרים עד שיעיפו את תומכת הטרור
    אני 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנדסמן.
    סגור