תרבות ופנאי

אליעד נחום נפרד בכאב: "חלמתי שנשיר יחד את השירים שאהבה"

הזמר אליעד נחום שיתף את רגשותיו על מותה של החטופה עדן זכריה ז"ל שגופתה חולצה מעזה: "אמרתי לאמא שלה שהיא מוכרת לי, ואכן הסתבר שהיתה בהופעה שלי ואהבה את השירים שלי. יהי זכרה ברוך"
מערכת ice |  4
אליעד הצטרף לדה סאונד (צילום ערן לוי)
הזמר אליעד נחום בכה כמו רבים מאיתנו כששמע אמש על מותה של עדן זכריה ז"ל, בת 28 מראשון לציון, שנחטפה מהמסיבה ברעים בשביעי באוקטובר והיתה בשבי חמאס, עד שהתברר כי נרצחה. לוחמי צה"ל חילצו שלשום את גופתה יחד עם גופתו של רס"ב זיו דדו (36) מרחובות.
בפוסט עצוב בחשבון האינסטגרם שלו שיתף היום (רביעי) אליעד את רגשותיו: "כשישבתי בפגישה עם משפחות החטופים אחריי עצרת התמיכה בראשל״צ, פגשתי את אורין, אמא של עדן", תיאר אליעד. "אמרתי לה שעדן ממש מוכרת לי ושאני בטוח שראיתי אותה באחת ההופעות שלי. היא חייכה ואמרה לי שיכול להיות, כי זה בדיוק סגנון המוזיקה שעדן אוהבת. לאחר מכן התברר שלא טעיתי והתפרסמו פלייליסטים עם השירים שעדן אהבה, המון מתוכם שלי.
"כל כך קיוויתי שעדן תחזור", המשיך אליעד, "ואפילו חלמתי שאנחנו שרים ביחד את השירים שהיא אהבה. תנחומים וחיבוקים למשפחה ולחברים, יהי זכרה ברוך".

גם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ספד אמש לעדן זכריה ז"ל בעמוד הפייסבוק שלו: "ראשון לציון כואבת ובוכה את רציחתה של עדן ז״ל, תושבת העיר, בת 28 בהירצחה, הותירה אחריה זוג הורים  אביה זוהר ואימה אורין - עובדת עיריית ראשון לציון ואת אחיה גיא, שנלחמו ועשו כל שביכולתם כדי להשיבה הביתה, עד שהיום הגיעה לצערנו הבשורה הנוראה מכול".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נורא ביותר
    ציונה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליבי ליבי עם האמא האבלה.היתה לה בת אחת וזו נלקחה ממנה.נורא
    סגור
  • 2.
    איך היא נרצחה בשבי? לא מוסרים מידע על כך (ל"ת)
    זוהרי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    חטופים
    שירה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יהי זכרה ברוך
    סגור
  • הרצליה
    איריס 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הילדה והאמא הכי יפה ומדהימה ליבי נצבט שאלוהים ישלח לך כוח להתמודד אחרי כל ההתמודדות שלך לחזרתה
    סגור