תרבות ופנאי

מירי מסיקה נשברת: "המתח והכאב לא נתפסים"

עסקת החטופים שצפויה לצאת היום לפועל לאחר שהפסקת האש החלה הבוקר, גוררת איתה המתנה מורטת עצבים בתקווה שחמאס אכן ימלא את חלקו בעסקה. הזמרת מירי מסיקה כתבה פוסט קורע לב ומספרת על הקושי שלה
מערכת ice | 
מירי מסיקה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הפסקת האש בין ישראל ובין ארגון הטרור חמאס החלה הבוקר (שישי) בשעה 07:00, כאשר שחרור החטופים צפוי להתבצע, במסגרת העסקה, היום בשעה 16:00. זאת לאחר מספר עיכובים שנגרמו, על פי הקטארים שעסקו בתיווך העסקה, בגלל קושי בסגירת הפרטים הסופיים.
מי שהתייחסה להמתנה מורטת העצבים שאוחזת בכולנו ובוודאי במשפחות החטופים, שמצפים כל כך לראות כבר את יקיריהם חזרה בביתם, היא הזמרת האהובה מירי מסיקה, שכתבה אתמול על כך פוסט מרגש וקורע לב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.
"אני לא נושמת מציפייה וכאב", פתחה מסיקה את דבריה והוסיפה "ילדים שאני מכירה באופן אישי ומתפללת שישובו, וילדים שאני מכירה רק מהמפגש עם ההורים והמשפחות ואני אוהבת בלי להכיר ולדעת שלא כולם יחזרו ומשפחות יופרדו, שוב."
עוד כתבה מסיקה בסיום הפוסט העצוב שכתבה: "ובכל זאת, כל ילד שיחזור ימלא אותנו באור. לא יכולה לחכות למחר ליבי עם משפחות החטופים המתח והכאב לא נתפסים". כאמור, החטופים הראשונים שישוחררו במסגרת העסקה אמורים לעבור לישראל היום בשעה 16:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה