תקשורת ומדיה

יום הולדת בשבי: ילדה בת 9 הוגדרה כנרצחת - והתגלתה כחטופה

מיצג יום הולדת לאמילי הנד נערך ביוזמת שגרירות ישראל בבריטניה והקהילה הישראלית המקומית. המקום: מחוץ למשרדי עמותה בינלאומית הפועלת למען ילדים, שעד כה כמעט ולא פצתה את פיה למען ילדי עוטף עזה בשבי החמאס. הזמרת מירי מסיקה נכחה באירוע החשוב, וביצעה את המנון "התקווה"
מערכת ice | 
מיצג להשבת החטופים במסגרת יום ההולדת של אמילי (צילום Stuart Mitchell, Inc Monocle)
אתמול (שישי) ערכו שגרירות ישראל בבריטניה והקהילה הישראלית מיצג "יום הולדת 9 לאמילי הנד". הנד הוכרזה כנרצחת מיד לאחרת מתקפת הטרור אך לאחר כשבועיים התגלתה כחטופה. 
מיצג יום ההולדת נערך מחוץ למשרדים של עמותת Save The Children International. מדובר בארגון חברה אזרחית בינלאומי הפועל למען ילדים הנמצאים במוקדי משבר ברחבי העולם. עד כה, למעט פוסט אחד שפרסם הארגון על החזרת הילדים החטופים, לא ננקטה שום פעולה בנושא הילדים הישראלים שנרצחו או נחטפו ע"י החמאס. 

המיצג כלל את מה שניתן לראות בכל יום הולדת של ילדה בת 9: עוגת יום הולדת, בלונים וקישוטים. ברם, במקום ילדים, הופיעו תמונותיהם של הילדים החטופים הנמצאים בעזה סביב שולחן יום ההולדת. 
כמו כן, הזמרת מירי מסיקה הגיעה למקום וביצעה את "שיר לשירה" ואת המנון המדינה "התקווה" למען הילדים הישראלים הנמצאים בעזה. לצידה, אמן הגרפיטי הישראלי בנצי ברומן צייר ציור בדמותה של אמילי - זאת לאחר שבמהלך השבוע צייר תמונות ילדים חטופים במספר אתרים ברחבי לונדון.  במקום חולקו גם פליירים וחומרי הסברה אודות החטופים הישראלים וכן אודות סיפורה של אמילי הנד. 

(צילום: Stuart Mitchell, Inc Monocle)
האירוע סוקר על ידי כמה כלי תקשורת בינלאומיים שנכחו במקום: Sky News, טיימס, AFP ועיתונים מקומיים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה