תרבות ופנאי

מרגש: הארגון שדאג שלילדי העוטף יהיה פסטיבל לשמוח בו בחנוכה

בימים בהם הורים מחפשים לילדיהם כל פעילות אפשרית שתסיח את דעתם מהמצב הביטחוני הלא צפוי, ולאחר שבוטל הפסטיגל, ארגון עובדי קק"ל הצליח לאגד מספר אמנים ולקיים פסטיבל חנוכה לילדי העוטף
מערכת ice | 
פסטיבל קקל לילדי העוטף (צילום ארגון העובדים של קק"ל)
בעקבות המצב הביטחוני הרגיש מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", אירועי תרבות והופעות רבות בוטלו. אחד מהאירועים המרכזיים שבוטלו הוא מלך מופעי חג החנוכה לילדים, הפסטיגל.
לאחר ההודעה על ביטולו ילדים רבים ברחבי הארץ התאכזבו וייאלצו לחכות לשנה הבאה. ארגון העובדים של קק"ל כנראה לא היה יכול לשאת את העובדה שלילדי העוטף, שעברו טראומה כל כך קשה, לא תהיה חגיגה לשמוח בה בחג.
לאחר ההודעה על ביטול מופעי חנוכה, ארגון העובדים הארצי של קרן קימת לישראל החל בהפקת פסטיבל חנוכה מיוחד, בהשתתפות זמרים מובילים עבור ילדי העוטף ומשפחותיהם שפונו מבתיהם. על פי הארגון, בפסטיבל יופיעו הזמרים אלה לי להב, אבי אבורומי ויגל אושרי שלהיטו ״לצאת מדיכאון״, כבש את הרשתות כשיר המלחמה. בנוסף, יעלה מופע לילדים בשם "הכבש השישה עשר" בבימויו של משה קפטן. האירוע יתקיים בתאריך ה-13 בדצמבר, בתיאטרון הבימה בתל אביב.
ישראל גולדשטיין, יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל התייחס לאירוע ואמר: "בימים אלה של מלחמה, כאשר בוטלו מרבית ההופעות המסורתיות לילדים בחג החנוכה, אנחנו בארגון העובדים של קק"ל נחושים להביא שמחה לילדים שעוברים ימים לא קלים ולכן נקיים את פסטיבל החנוכה "מביאים את האור" עבור ילדי העוטף והצפון שפונו מבתיהם. אני מודה לכל הכוכבים שנרתמו לאירוע ומזמין את משפחות המפונים מהדרום להגיע לחגוג איתנו. בתקווה שנדע ימים טובים יותר לעם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה