תרבות ופנאי

בשורה ענקית למכורי הארי פוטר: היכן תיפתח חנות הפופ-אפ?

קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל, משיקות חנות פופ אפ בהשראת עולם הקוסמים של "הארי פוטר" בתל אביב
שירה יום טוב |  1
הארי פוטר (צילום עמוד האינסטגרם הרשמי)
חנויות למוצרים בהשראת סדרת סרטי המדע הבדיוני שוברי הקופות, כבר קיימות ברחבי העולם, אך בישראל נפתחת כעת חנות פופ אפ ראשונה לטובת המעריצים. הפתיחה החגיגית של חנות מוצרי הפופ של הארי פוטר בישראל, תתקיים ביום ראשון הקרוב בעזריאלי שרונה. החנות מספקת הזדמנות קסומה לחוות את "עולם הקוסמים"- קונספט החנויות האהוב ביותר על מעריצי הארי פוטר.
החנות הנפרסת על שטח של 280 מ"ר תציע מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, אשר חלקם יימכרו לראשונה בישראל. בחנות ניתן למצוא צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית.
המבקרים בעזריאלי שרונה יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות. המבקרים יוכלו לבחור את השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם על מטאטא מרחף או עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.
אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי שרונה: "אנחנו גאים ונרגשים לארח לראשונה את חנות הפופ אפ של הארי פוטר שכבשה מדינות רבות ברחבי העולם. החנות מהווה עוד חלק בפסיפס הייחודי שנבנה בעזריאלי שרונה כמרכז המציע צרכנות ייחודית, של חנויות בלעדיות, תמהיל פורץ דרך, מודלים היברידיים של קמעונאות, קולקציות בלעדיות ומתחלפות והתאמה פרסונלית לצד חוויות קולינריות מובילות ופעילויות wellness בלעדיות ומגוונות. החנות מביאה עימה את כל הטרנדים החדשים והפעילויות האהובות שיש לעולם הקסמים של הארי פוטר להציע ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד איזה תאריך?
    אוצר 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד איזה תאריך?
    סגור